Flere med dårlig erfaring fra Lekmer.no ?? :(

MammaMai2017

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Kjøpte bilstol og base-pakke og vippestol for en uke siden. Bestilte tiiiidlig på morningen forrige mandag. Det står at det er 4-7 leveringsdager, og nå har det gått en uke og pakken er sendt først NÅ. Ikke nok med det, men det står på postens sporing av 1 av 2 kolli er sendt. Det betyr vel at pakken min kommer i to deler? Og hvor pokker er den andre delen av pakken? :(
Skal aldri mer handle der i fra. De har RÆVA kundeservice også. Står at det har chat-fuknksjon, den har de fjernet. De har ingen telefonnummer det går an å nå de på. Eneste mulighet er å sende en mail som det tar evigheter å få svar på :( HUFF! Flere med dårlig erfaring?

Jeg bestilte et teppe til lillegutt en gang og det som kom, var en bitte liten sikleklut. Også bestille jeg en vegglampe og den var også bitte liten. Den gikk i søpla. Har sett flere har klaget over de på Facebook. Nå var det ikke store beløp for min del da, men det blir så useriøst likevel.

Bestilte en lampe derfra for nesten to år siden. Var knust når jeg fikk den. Et sabla styr for å få ny - i det hele tatt få tak i de på kundeservice. Skulle ha sjekket facebooksiden deres før jeg kjøpte - får rimelig greit inntrykk der hvordan det står til; masse klager! Aldri bestilt noe derfra igjen, selv om de ofte kommer opp som billigste alternativ når jeg søker.

Jeg handler heller på jollyroom, lilleprinsen, babybanden etc :)

Ikke favorittbutikken min nei, Men nå er leveringstiden deres 4-7 VIRKEdager og 9 ved store kampanjer, som de har nå. Så da er det helt innenfor om du får varene dine på Onsdags morgen eller senest fredag.

Handlet der bilstol, og flere ting. De varene som ble forsinket har de sendt meil til oss og fortalt. Ellers fornøyd

Vi bestilte Babybay-seng derfra, og fikk begge kolliene samme dag, og det gikk ikke en uke engang før vi hadde varene.
:)

Har handler derfra mange ganger og det har aldri vært noe tull :) Noen ganger har leveringstiden tatt noen ekstra dager bare.

Takk for svar! Men SÅ dårlig at de ikke klarer å sende vippestol og bilstol på en gang? Den andre pakken er ikke en gang sendt.. Vet ikke om det er bilstolen som er forsinket, men regner med det siden pakken veier 5 kilo bare.. Da må det nok være vippestolen.. Jeg blir sååååå irritert av sånt. Gjenstår å se om jeg får riktige varer da. Leste nemlig på fbsiden deres at en haug av flok har bestilt madrass og fått lego, liksom.. haha! Aldri mer skal jeg handle der.. :p

Kjøpte bilstol og base-pakke og vippestol for en uke siden. Bestilte tiiiidlig på morningen forrige mandag. Det står at det er 4-7 leveringsdager, og nå har det gått en uke og pakken er sendt først NÅ. Ikke nok med det, men det står på postens sporing av 1 av 2 kolli er sendt. Det betyr vel at pakken min kommer i to deler? Og hvor pokker er den andre delen av pakken? :(
Skal aldri mer handle der i fra. De har RÆVA kundeservice også. Står at det har chat-fuknksjon, den har de fjernet. De har ingen telefonnummer det går an å nå de på. Eneste mulighet er å sende en mail som det tar evigheter å få svar på :( HUFF! Flere med dårlig erfaring?

Opplevde det samme, Men jeg er fornøyd

bilstol og vippestol ble sendt som to kolli fra jollyroom også her... vippestolen var en ganske stor eske alene, så skjønner godt at de ikke sendte det sammen.

Takk for svar! Men SÅ dårlig at de ikke klarer å sende vippestol og bilstol på en gang? Den andre pakken er ikke en gang sendt.. Vet ikke om det er bilstolen som er forsinket, men regner med det siden pakken veier 5 kilo bare.. Da må det nok være vippestolen.. Jeg blir sååååå irritert av sånt. Gjenstår å se om jeg får riktige varer da. Leste nemlig på fbsiden deres at en haug av flok har bestilt madrass og fått lego, liksom.. haha! Aldri mer skal jeg handle der.. :p

Husk at posten og har sine regler i forhold til str på kolli da :) Eller postnord, husker ikke hvem de bruker.

Har bestilt noen småting + to trunkikofferter fra lekmer, ikke noe problem. Trunkiene kom som to kolli og kom samtidig :)

bilstol og vippestol ble sendt som to kolli fra jollyroom også her... vippestolen var en ganske stor eske alene, så skjønner godt at de ikke sendte det sammen.
Greit at de kommer i to pakker, men de burde jo klart å sende pakkene likt? Vippestolen kommer i morgen, men bilstolen er ikke en gang blitt sendt. De burde jo klart å få dette ut på likt, mener jeg..

Venter fortsatt på en pakke jeg bestilte mandag forrige uke jeg også. Stod at det var sendt onsdag, men kan fortsatt ikke spores! Lillemor har bestilt seg Trolls for "egne penger" siden de var utsolgt i butikken. Hun venter jo så!

Kjøpte trappegrind på kampanje, tok ca 7virkedager, bestilte noen klær i samme slengen som ikke har kommet ennå, men tenker at sånn er det når det er kampanje. Glemte å ta med 10% rabatten, sendte Mail og det har de ordna, sender korrigert faktura :)

Jeg bestilte bilstol og noe annet samtidig, ble sendt i 2 kolli da de kom fra forskjellig varelager. Så det kan være det samme med deg. Tok litt tid før jeg fikk mitt også, så ikke de jeg bestiller fra med det første igjen.

Har nå ventet i 8 virkedager etter bestilling, og har ikke fått annet enn en leveringsbekreftelse med et sporingsnummer som i følge posten ikke er gyldig. De svarer ikke på henvendelser på Mail eller kontaktskjema.

Aldri mer :-(

Aldri hatt problemer med dem. Men bestilt med cdon som mellomledd. Så kanskje det er anderledes da?

Back
Topp