Var på ultralyd på fredag å alt stod bra til med med den lille spira, MEN hun kunne se en cyste på navlestrengen. Sa at den mest sansynlig ville gå bort av seg selv i 1 trimester. Etter timen har jeg ikke tenkt på noe annet en akkurat den cysten, hva om den ikke går bort? Skulle tilbake på UL i uke 18 på den ordinere kontrollen. Er det flere her som har vært borti det samme?
Har jo selvfølgelig lest litt om cyster på navlestrengen fra england og usa da jeg ikke finner mye informasjon om det her i norge. Jeg blir ikke akkurat beroliget av det jeg leser....
Måtte bare få det ut, vi har enda ikke sagt noe til familien om at jeg er gravid enda...å nå kan jeg ikke si noe før jeg vet at alt er 100%bra..
Har jo selvfølgelig lest litt om cyster på navlestrengen fra england og usa da jeg ikke finner mye informasjon om det her i norge. Jeg blir ikke akkurat beroliget av det jeg leser....
Måtte bare få det ut, vi har enda ikke sagt noe til familien om at jeg er gravid enda...å nå kan jeg ikke si noe før jeg vet at alt er 100%bra..