Flere med cyste på navlestrengen til spira?!?

silje82_

Andre møte med forumet
Var på ultralyd på fredag å alt stod bra til med med den lille spira, MEN hun kunne se en cyste på navlestrengen. Sa at den mest sansynlig ville gå bort av seg selv i 1 trimester. Etter timen har jeg ikke tenkt på noe annet en akkurat den cysten, hva om den ikke går bort? Skulle tilbake på UL i uke 18 på den ordinere kontrollen. Er det flere her som har vært borti det samme?
Har jo selvfølgelig lest litt om cyster på navlestrengen fra england og usa da jeg ikke finner mye informasjon om det her i norge. Jeg blir ikke akkurat beroliget av det jeg leser....
Måtte bare få det ut, vi har enda ikke sagt noe til familien om at jeg er gravid enda...å nå kan jeg ikke si noe før jeg vet at alt er 100%bra..

Det har jeg aldri hørt om men hva innebærer det da?

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Det eneste de sa på ul var at det var ganske normalt å at det kom til å forsvinne av seg selv. Har vært til fast legen i dag, å hun sier at det kan være tarmene man ser som ligner en cyste så tidlig i svangerskapet og at det kommer til å dra seg innover igjen. Hun mente jeg ikke burde bekymre over det, men at visst jeg ville kunne jeg få en kontroll etter uke 12 for å se at den hadde forsvunnet.
Blir nok det. Har heller aldri hørt om det så så vanlig er det vel ikke...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Når du sier at det kunne være tarmene man så så har jeg faktisk hørt det jeg å. At så tidlig kan det se sånn ut :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Back
Topp