Flere med bra sexlyst?

Nyttliv

Betatt av forumet
Siden jeg ble gravid har jeg hatt ekstremt god sexlyst, og har aldri i mitt liv hatt så god lyst som nå! Vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Det er nemlig ikke så veldig gøy å ha så lyst, når samboern ikke alltid er like gira :-p Leser hele tiden om gravide som ikke har sexlyst, så jeg spør bare jeg. Er det flere som har det slik? Eller er jeg den eneste i verden....... (følest slik)

Eg var  nymfo hele sist graviditet så det er ikkje helt uvanlig..

Denne gangen har eg "vanlig" sex-lyst.. altså ikkje noe mindre enn normalt..men nå har eg en sønn på 20 mnder som tar en del energi , så det er delvis grunnen trur eg..

Syns igrunn jeg har ganske god lyst generelt når jeg ikke er gravid også..Det har i alle fall ikke blitt noe mindre etter jeg ble gravid:)

ganske god her også, men sambo er ikke like gira, redd for å skade ;)

oioi, dere som har mye får gjerne sende overskuddet hitover :)

Hehe, gøy med slike tråder også ;-) de første ukene av svangerskapet var sambo også redd for å skade babyen, men det gikk over etter ca 2 uker, etter jeg forklarte han og viste bilder av hvordan det foregår inni der, og at babyen ligger trygt og godt :-) jeg har hatt ganske dårlig sexlyst når jeg har gått på prevensjon, så jeg merka stoor forskjell når jeg slutta med den :-) så for meg er det helt utrolig rart å ha så god lyst! Skulle bare ønske han var like klar når jeg er det :-p

Back
Topp