Flere med blødninger?

millomor18

Andre møte med forumet
Er 4+6 i dag og har hatt små blødninger hver dag siden sist lørdag. Tok testen i går og den var så tydelig positiv som jeg aldri før har sett [emoji1] (har mistet 3 ganger i uke 5 det siste året, så er egentlig veldig redd det skal skje igjen). Flere med blødninger?
 
Er 4+6 i dag og har hatt små blødninger hver dag siden sist lørdag. Tok testen i går og den var så tydelig positiv som jeg aldri før har sett [emoji1] (har mistet 3 ganger i uke 5 det siste året, så er egentlig veldig redd det skal skje igjen). Flere med blødninger?

Jeg hadde rosa på papiret på lørdag. Er også bekymret, men testene viser at jeg er gravid fortsatt. Er 4+4 idag. Har ikke blødd med de andre to jeg har, men føler meg fortsatt gravid så håper det skal gå bra likevel[emoji173] ettersom jeg har lest er det ganske vanlig å blø litt tydeligvis og det trenger ikke bety at noe er galt.
 
Jeg hadde det forrige svangerskap, fra IKM til jeg var drøyt 9 uker på vei. Det gikk bra, gutten kryper rundt beina mine her nå :)

Har også hatt 2 ganger det ikke har gått bra. Da har blødningen begynt i uke 7 og 9
 
Back
Topp