Flere med blødninger?

Lene83

Flørter med forumet
Jeg ble kjørt til legevakta og senere sykehuset for UL 1. Juledag ettersom jeg begynte å blø ganske kraftig... Var livredd og lei meg og sikker på at det var en abort på gang. Men på UL var det heldigvis både hjerteslag og en frisk liten krabat som sparket seg rundt inni der :) :) jeg blør enda men legen sier at når man har observert liv etter at blødningen inntraff er det ikke fare for abort. Dette er mitt tredje svangerskap og jeg har ikke blødd tidligere.... Noen andre som har hatt blødninger?

Huff det hørtes virkelig ikkje kjekt ut, håper det går bra med deg og den lille og krysser fingrene for at alt skal gå bra fremover og... Tenk positivt å prøv å stole på legen... Klem

Heg fikk en skikkelig kraftig blødning da jeg var litt over 8 uker på vei. Legene sa jeg hadde hatt en spontanabort (var ikke en gang vits å sjekke noe mer annet enn et par rutinemessige blodprøver), og vi var skikkelig lei oss... 5 dager senere kom resultatet på blodprøvene tilbake og legene var i villrede fordi hcg-verdiene mine bare steg. 8 dager etter "spontanaborten" var jeg på ultralyd og oppdaget at legene hadde tatt feil. Så fosteret vårt og hjertet som slo, fantastisk!

Blødningene fotsatte i nesten 4 uker, men nå er alt fint. Tok noen uker å få troen tilbake på at dette skulle gå bra og var mye bekymret i starten, så skjønner deg godt. Nå er det nesten 6 uker siden, 
og svangerskapskvalmen er ille som aldri før.  :)

Så bra at dere så liv da!
Her blødde jeg kraftig og var inne to ganger på UL pga dette. Jeg fikk beskjed at jeg hadde veskeansamling i livmoren og derfor hadde truende abort. Dette kunne gå begge veier. Så ble sykemeldt og fikk beskjed om å ta det me ro..

Er nå over 14 uker, blør ikke mer og i følge UL har jeg ett friskt barn inni magen. Så gjenstår ordinær ultralyd, se om de sier det samme :)

bettimor skrev:
jeg har hatt blødninger i uke 5 og uke 10, men jeg tenkte bare positvt jeg  jeg vil vente med UL til den ordinære jeg, men kjøpt meg sånn angelsound 

Tøffing bettimor :) Her måtte jeg gå på oppfølging, så jeg betalte ikke for ultralydene. Så ble 4 stk til sammen 2 pga blødning og 2 pga oppfølging :)

Første gang jeg var gravid fikk jeg blødninger i uke 9, var inne på UL etter å ha blødd i 3-4 dager, da slo hjerte og alt så fint ut, men noen dager etter sa det "plopp" i toalettet og ute var det...
Men har også hatt mange venninner som har blødd og alt har gått fint, så håper legen din har rett og alt går fint med dere :-)

I mitt forrige svangerskap blødde jeg en del frem til uke 11. Gynekologen sa det var blitt et sår der celleklumpen hadde "gravd seg inn" i livmorveggen og der som senere morkaka festet seg.....I alle fall...alt gikk bra :)

Takk for svarene:) Krysser fingrene for at det skal gå bra, har ingen blødning enda i dag...

Begynte å blø 1 juledag, og fikk ul 3 juledag, heldigvis liv.
var i går på gu og innvendig ul, og da fant de ut at jeg blør inni livmora. 50% sjangse for at dette går bra fikk jeg beskjed om..så den teorien om at hvis man har sett et bankende hjerte etter blødning så mister man ikke ville jeg ha tatt med en klype salt :(

Back
Topp