Flere med blødninger i uke 12

Verslaa90

Andre møte med forumet
Hei, er det flere som opplever blødninger rundt uke 12?
Har blødd en del så langt i svangerskapet og derfør vært på TUL 2 ganger, sist nu onsdag der vi så hjerteslag og full liv. Men blir selvfølgelig bekymret når jeg igjen begynne å blø nu når jeg er kommet såpass langt. Skal til legen kl 13.30.
 
Jeg har hatt endel blødninger fra morkaken, begynte vel i uke 9 tror jeg. Hadde siste blødning 13+4, men alt var fremdeles bra på UL 14+0.
 
Jeg har hatt endel blødninger fra morkaken, begynte vel i uke 9 tror jeg. Hadde siste blødning 13+4, men alt var fremdeles bra på UL 14+0.

Så bra at alt fremdeles va bra med uke 14. Hvordan fant dem det ut?
Her har dem ikke funnet ut hvorfor jeg blør, gynekologen mente det kunne komme fra slimhinner men var ikke sikker.
 
Så bra at alt fremdeles va bra med uke 14. Hvordan fant dem det ut?
Her har dem ikke funnet ut hvorfor jeg blør, gynekologen mente det kunne komme fra slimhinner men var ikke sikker.
Jeg har hatt ganske kraftige friske styrtblødninger, men som gir seg med en gang igjen. De har sett på UL flere ganger at morkaken min ligger lavt, og delvis over livmorhalsen. Dette gir økt sannsynlighet for blødning. På den ene UL jeg var på dagen etter blødning kunne gynekologen også se rester etter blod helt nede ved åpningen, slik at han følte seg veldig trygg på at det var der det kom fra. Sist UL kunne de ikke se noe, men morkaken var fremdeles så lav at de antok at dette fremdeles var grunnen sålenge blødningene fulgte samme mønster som tidligere mtp mengde, utseende og varighet
 
Back
Topp