flere med barn....

Linnca1984

Forelsket i forumet
flere med barn som ikke vil ha fast føde??

her går det veeeeldig tregt fremover i forhold til å introdusere fast føde! ho brekker seg så utrolig lett! har prøvd grøt, middagsglass og fruktmos!

kjenner jeg begynner å bli ganske stressa på at ho ikke vil ha noe mat! er jo ikke nok av næringsstoffer i morsmelka lenger nå vel! trenger jerntilskudd o.l!

Hadde også litt startproblemer, men når det først gikk, så ville han plutselig ha alt.
Har du prøvd babyfeeder med frukt?
Den er veldig fin å begynne med. Pære er favoritten her.

De må jo etterhvert få i seg fast føde, så ville snakket med helsesøster om hva en gjør når de ikke spiser.
Jeg hadde et lite opphold på ca en uke med å prøve å gi grøt, når jeg prøvde igjen så ville han ha!

Lykke til, håper snuppa snart får smaken på mat[:)]

babyfeeder har jeg jo kjøpt, men ikke brukt enda! så får sette i gang å bruke den tror jeg!

virker som ho er trang i halsen eller noe lissom!

men gav du melk før eller etter måltid?? for her gir jeg ho før jeg prøver mat! men kanskje prøve omvendt da?

ORIGINAL: mammantil2prinsesser

babyfeeder har jeg jo kjøpt, men ikke brukt enda! så får sette i gang å bruke den tror jeg!

virker som ho er trang i halsen eller noe lissom!

men gav du melk før eller etter måltid?? for her gir jeg ho før jeg prøver mat! men kanskje prøve omvendt da?

Som regel mm før måltid, men gikk gjerne en 30-60min før jeg gav mat.
Det går også an med en brødbit med leverpostei inni babyfeederen.
Bare for å bli kjent med ulike smaker.

Hipp middagen er finere most enn de andre, begynte med den+ at jeg hadde i vann for å tynne den ut.

da får jeg prøve ut hipp! for her har vi bare prøvd nestle sine 4 mnd'! og de gikk fint egetnlig! men så fikk ho diare og har ikke villet ha noe siden!

Back
Topp