flere med barn som ikke vil

GreteRenate88

Glad i forumet
ja er det flere her som sliter med at barna vil IKKE ligge på gulvet og leke seg?

Sliter noe voldsomt med å få han til leke på gulvet.[&:]han begynner bare å gråte etter en kort stund. liker ikke at han må sitte i stol hele tiden. [&:]

Går greit så lenge jeg sitter å leker sammen med ho.

Ja, han gjør seg fort hjelpesløs og vil ha meg i nærheten. Han bare ligger på ryggen og kan liksom ikke annet og ser på meg og gjør seg dum.. Skulle ønske han var litt mer viljesterk til å forsøke å hente leker på egenhånd. Lite rulling på denne gutten...
Begynner å bli litt morsommere på magen nå, men jeg synes går treeeeigt ja. Har en gutt fra før som nesten var på krabbestadiet da hanvar like gammel som lillebror, så kan ikke skjønne t jeg gjør noe feil nå når det gikk så bra med førstemann.

ORIGINAL: Funshine

Ja, han gjør seg fort hjelpesløs og vil ha meg i nærheten. Han bare ligger på ryggen og kan liksom ikke annet og ser på meg og gjør seg dum.. Skulle ønske han var litt mer viljesterk til å forsøke å hente leker på egenhånd. Lite rulling på denne gutten...
Begynner å bli litt morsommere på magen nå, men jeg synes går treeeeigt ja. Har en gutt fra før som nesten var på krabbestadiet da hanvar like gammel som lillebror, så kan ikke skjønne t jeg gjør noe feil nå når det gikk så bra med førstemann.

han her ruller over til magen og kan å rulle tilbake også men sliter noen ganger med å få det til. men uansett om han ligger på magen eller ryggen så er det missnøye![&:]

jepp vi og har plutselig fått det slik! UTROLIR IRRITERENDE!:.. han kunne ligge i 20-30 min før, nå er det max 2 min... :S slitsomt og, for føler jo at han sitter på fanget hele dagen!.. eller i stol....:S

si ifra hvis du finner ut noe som får de til å leke på gulvet a :P

JA!!
Frøkna begynner å suttrer etter 2-3 min, hvis jeg prøver å gjøre noe...
Men sitter jeg på gulvet sammen med henne, kan hun ligge 30-40 min.

Utrolig frustrerende. Alt av husarbeid o.l må gjøres med en hyylende unge på gulvet[8|]

ORIGINAL: Pia84

JA!!
Frøkna begynner å suttrer etter 2-3 min, hvis jeg prøver å gjøre noe...
Men sitter jeg på gulvet sammen med henne, kan hun ligge 30-40 min.

Utrolig frustrerende. Alt av husarbeid o.l må gjøres med en hyylende unge på gulvet[8|]

høres akkurat ut som hos oss [8D]
lillegutt er inne i en veldig separasjonsangst tid, og får panikk når jeg går ifra han [;)]
Får ikke gjort stort i huset for tia nei [8D]

vi sliter å veldig med at han reagerer så veldig på disse utviklingssprangene bebisene har, da er det ingenting som nytter, skal bare bli bært rundt [&:]

Er ikke så veldig aktiv min heller, da storesøster var 8 mnd krabbet hun, men lillebror er ak begynt å rulle seg litt [:)] stoor forskjell på barn ja [:D]

Vi får trøste oss med at det går over, blir nok bedre når de blir mere aktiv , kommer seg rundt og kan gjøre ting på egenhånd.. kjedelig å bare ligge i ro på en plass

lille store her har reflux og ville derfor ikke ligge sånn. ligger bare og svømmer i sitt eget gulp. men nå har vi fått medisiner mot det og en ny mme på blå resept så nå går det endelig. kan det være noen plager av et el annet slag som gjør det? uansett sa hs at det var sååå store forskjeller på dette tidspunktet rundt 6-7-8 mnd, ast det var ikke noe å bekymre seg for!)

Hedvig vil heller ikke ligge alene på gulvet, max 5 min. Hun kommer bare krabbende etter meg uansett hvor jeg går...

Nja.. blitt bedre nå som hun har begynt å krabbe litt. Da kommer hun seg til de lekene hun vil og kan underholde seg selv en stund. Før var det værre, da ville hun helst bli underholdt hele tiden.

Back
Topp