Flere med appetitt utenom det vanlige?

Escuro

Forumet er livet
Gjett hva jeg fant i bleia til småen i går? Hehe, et av hårstråene til samboern [:D] Dagen før hadde jeg gravd med fingern i munnen hans fordi det virket som han hadde noe på tunga eller i munnen som plagde han, men han ble sur fordi fingern min ikke stod stille så han kunne sutte på den, og jeg gav opp.

Det minnet meg på at jeg fant en sammenrullet prislapp i bleia til eldstemann da han var liten. Tror faktisk det skjedde TO ganger [8|] Utrolig hva som passerer gjennom systemet til de små, og ikke minst hva de klarer å få inn i munnen uten at man merker det.

Jøss!! hehe. nei noe slik har ikke jeg opplevd med mine... :)

Hehe... Ja man må passe på hele tidn. Men hårstrå er kanskje litt værre å oppdage før man ser det i bleien. Fant et av mine egne i bleien/ halveis inn i rompa på mathias her en dag jeg også [;)] utrolig at de klarer å få det ned uten å brekke seg.

Har angst mot å få hår i munnen og halsen og gjør hva som helst for å fådet ut med en gang.

har funne eit av mitt laange i bleia hans også! så sia eg har lese at det av og til er hår som strammer rundt fingra, tær og penis sjekker eg alltid om det er hår som stramma der for sikkerhetsskuld!:)

ORIGINAL: Escuro

Gjett hva jeg fant i bleia til småen i går? Hehe, et av hårstråene til samboern [:D] Dagen før hadde jeg gravd med fingern i munnen hans fordi det virket som han hadde noe på tunga eller i munnen som plagde han, men han ble sur fordi fingern min ikke stod stille så han kunne sutte på den, og jeg gav opp.

Det minnet meg på at jeg fant en sammenrullet prislapp i bleia til eldstemann da han var liten. Tror faktisk det skjedde TO ganger [8|] Utrolig hva som passerer gjennom systemet til de små, og ikke minst hva de klarer å få inn i munnen uten at man merker det.

Ha ha! [:D]Synes jeg ser han!! Slik har jeg det og når jeg skal gi småen medisin! Han vil jo bare sutte på sprøyten(frem til jeg sprøyter innholdet inn i munnen og han lager den grimasen!).  Har ikke funnet noe i bleien enda, men regner med at han får i seg noe liknende når han blir litt større!  

Har ikke finni noe rart i bleia til hu minste enda.... men hu største hadde litt forskjellig i bleia når hun brukte det [8D]
Der har jeg finni ballongrester og kitt blandt annet [&:]

ORIGINAL: Beijbi

Har ikke finni noe rart i bleia til hu minste enda.... men hu største hadde litt forskjellig i bleia når hun brukte det [8D]
Der har jeg finni ballongrester og kitt blandt annet [&:]

Haha, fantastisk bra [:D] Det er helt utrolig hva som går ned på høykant. Tror jeg må sperre av rommet til eldstemann med trappegrind (selv om vi ikke har trapp) når Milan begynner bevege seg. Størsten har jo X antall prosjekter som LETT kunne endt opp i en bleie (eller satt seg fast på veien [&:])

Back
Topp