Flere med ammetåke?

Gæmmis

Elsker forumet
Dro på Jysk i går jeg, skulle kjøpe nytt dusjforheng. Kom hjem med sommerdyne[&:][:D] Oppdaget ikke feilen før lenge etterpå. Trengte den dyna da, men først til neste uke, dusjforhenget var urgent fordi jeg kasta det gamle...

Så blir visst en tur til i dag[:D]

*tåkelur*

tror tåka mi har begynt å lette litt.. *håper*
men det er til tider så ille at jeg ikke klarer å oppfatte hva folk sier..
og oppvasken har mange ganger holdt på å havne i stekeovnen...[8D]

Har ikke merket noe av dette enda. Håper bare at det ikke slår meg over ende når/om den inntreffer[&:]

ORIGINAL: Rakosy

tror tåka mi har begynt å lette litt.. *håper*
men det er til tider så ille at jeg ikke klarer å oppfatte hva folk sier..
og oppvasken har mange ganger holdt på å havne i stekeovnen...[8D]

Herlig[:D]

Det var egentlig litt kjekt å høre at det faktisk er noe som heter gravidtåke!!! [:D]
For plutselig så tok jeg meg selv i å dette fort av lasset i en samtale f. eks, eller viss jeg skal handle mat... Huff og huff [&:] Først så klarer jeg faktisk å glemme å skrive handleliste.. Hvem trenger det liksom?? [8D]
Så når jeg kommer inn i butikken, så står jeg der... Heeelt blank!! [:)] Hva skulle jeg ha igjen?? Rusler rundt og plukker med meg litt forskjellig, men glemmer som oftest det viktigste...[8D] Så... Håper det blir bedre og ikke verre... [:D][;)]

Titta: Tro meg, det blir bare verre[:D]

Juppa gravidtåka er på plass, blitt helt surrete jeg og jeg pleier å ha stål kontroll, så jeg sa til samboern min at jeg lurer på hvordan det blir når jeg går over i ammetåka.. Litt bekymra her føler jeg [8|]

Vanskelig å ha ammetåke, når man ikke ammer! [;)]

Titta: Tro meg, det blir bare verre

He he [8D] Det e no berre supert da....

Akkurat nå er den litt rolig.Men har vært sinnsyk gale til tider.
Jeg glemte å lukke bagasje døren på bilen etter jeg hadde parkert og den sto åpen hele natten
Kom ned dagen etter å spurte mannen som kom litt bak meg..Har du vært i bilen i dag[:D][:D][:D]
Det er bare en ting av mange. Helt utrolig at jeg har fått med meg mine to små trygt hjem når vi har vært ute[8D]

Back
Topp