Flere med alt for god matlyst?

Loka

Betatt av forumet
Vet det er mange som sliter med matlysten, men her er det motsatt. Er såååå sulten på noe hele tida. En halvtime etter middag er jeg sulten igjen... det kjennes slik ut hvertfall. Lurer på hvor mange kilo jeg kan ende opp i, om det fortsetter slik... Om det er brødskiver eller godteri, det spiller ingen rolle, det smaker nyyydelig uansett... huff!!  er det flere som har det slik? 

Jeg er ikke akkurat sulten hele tiden, men har absolutt lyst på noe HELE tiden.
Nå for tiden tenker jeg bare på skive med prim på. Er blitt helt hekta :P

Tja.. Jeg har egentlig ikke matlyst.. Det er ingenting som frister når jeg tenker på det!
Men når jeg først spiser så er det sååå godt, og det fjerner kvalmen.. Så dermed går jeg å småspiser hele tia:S

Jeg vil ha alt! Skal til London i helgen og er redd det blir mer spising enn shopping;)

Jeg å er sulten hele tiden... og nå koser jeg med skum nisser

Er sååå godt

Haha, satt meg akkurat ned i sofaen og hørte buksen min rakne i rumpa.
De tre siste ukene har gått i å spise, spise,spise og sove. Jeg er sulten heeeeele tiden.
De på jobben må jo tro jeg er gal. Så du er ikke alene

Oh yes! Her har matlysten tatt skikkelig av i det siste. Har det akkurat slik som du, føler jeg er sulten 24/7, og jeg har aaaalltid lyst på noe. Kunne sikkert spist meg ut av huset om jeg hadde kunnet. Merker også at viljestyrken til å holde seg unna det som er usunt i ukene ikke er så tilstedeværende lenger, huff! Før jeg ble gravid klarte jeg å holde det til helgene, men ikke nå...bare MÅ HA noe! Blir vel et nytt svangerskap med 24 nye kg, slik som sist ( mye var vann også).
Litt godt å høre at jeg ikke er alene med denne store matlysten!=)

Åjada, konstant sulten.... Og sånn har det vært i maaange uker allerede... Dårlig kombinasjon med voldsom kvalme... not.. :/ Ble kvalm når jeg ble for sulten, og da man er konstant sulten så.. Nå er kvalmen mye bedre takket være akupunktur, men sulten er der enda.. kunne sikkert ha spist et helt brød til ett måltid..

Back
Topp