Flere med aktive små

• Trådstarter Trådstarter *Nyperose*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nyperose*

Guest
Babyer i magen? Snuppa er jo det turbotrollet, gudene vet når denne ungen sover :-P

Til tider er det voldsom aktivitet her inne, spesielt på kveldene! Flere ganger har jeg våknet på natta av at mini romsterer. I kveld er det derimot halsbrannen som holder meg våken...

ja en skikkelig turbo i magen her, storebror var ikke så aktiv!;)

Til tider mye aktivitet her også ja. Ser ofte ut som han har tenkte å komme ut gjennom navlen eller noe sånt :)

JA!
Veldig uvant, for storesøster var ikke så aktiv

Ja her er han veldig aktiv! Spesielt på denne tiden (rundt 12) og på kvelden igjen.

her er det litt av og på!
Har hatt ein kveld og to der eg har drukke brus og ete sjokolade for å få babyen meir aktiv. Men kjenner stort sett ein del liv ellers :)

Her er det turbo, men akkurat nå tror jeg han sover! :p 
Lurer på hvordan det hadde vært hvis jeg ikke hadde hatt morkaken foran som støtdemper, for nå kjenner jeg han så vanvittig godt nesten hele tiden! :p 

BelleventerNr3 skrev:
her er det litt av og på!
Har hatt ein kveld og to der eg har drukke brus og ete sjokolade for å få babyen meir aktiv. Men kjenner stort sett ein del liv ellers :)

Har visst en bedagelig unge:) ikke ofte sprell fra hu snuppa mi. Kjenner jo daglig liv, så da engster jeg meg ikke.

Jepp! Trur lillemann sover når jeg sover for det er full rulle hele dagen :P

Hun er super aktiv! Slik var ikke storebror hehe

Jeg er sikker på at min aldri sover :P 
Eller om natten sover han , merker han veldig lite da :) Men dagtid , da er det sjelden det går over en time mellom hver gang jeg kjenner han <3 * Elskbar følelse <3 

Jeg er sikker på at min aldri sover :P 
Eller om natten sover han , merker han veldig lite da :) Men dagtid , da er det sjelden det går over en time mellom hver gang jeg kjenner han <3 * Elskbar følelse <3 

Jepp! Både en på innsiden og en på utsiden :p

Back
Topp