Flere med 4 åringer her?

anncita

Forelsket i forumet
Kan bli sprø av å ha han hjemme to dager etterhverandre.
Idag er det "irritere" mamma dagen[:o](skulle vært en smiley her som river seg i håret)[8D]
Egentlig så er han kjempesnill altså[:)]
Hvordan er deres 4 åringer? Har de hundre millioner spørsmål om dagen? Og skal klare alt selv?
Og sier se på meg og gjør sine triks hele dagen?
Veldig sjarmerende denne 4 års alderen også da[:D]

Min 4 åring er i bhg hver dag...og egentli så er jeg litt glad for det.
(er jo på skolen hver dag,så har jo ikke noe valg akkurat)

Han er en veslevoksen fyr..spør ikke så mye, men skifter klær hele tiden, skal finne på masse faenskap i all stillhet, ordne håret (1 kg hårvoks om dagen) , irriterer storebror ganske mye og MÅ bare dulte borti lillesøster hver 5. minutt... Han er fornøyd med å gå på barnehage"skolen" og gjøre lekser i lag med bror (lekseboka er bror sin arbeidsbok fra 1.trinn)
Utroli sjarmerende tid, jah..

Min 4-åring kan være en prøvelse til tider[&:] Han er veldig fysisk, må tydeligvis bruke kroppen sin hele tiden. Må tilføye at han går på turning og ski. I tillegg har han sykkel og skateboard.
Han skravler som en foss og "se på meg" holder liksom etter 2-3 ganger[8D] Han vil være med på alt som skjer og får med seg alt som blir sagt i tillegg til at han skal være med på samtalen. Ikke bestandig like greit når mannen min og jeg forsøker f.eks. å lage handleliste eller prate om noe som opptar oss.

Han er en herlig gutt, full av liv og ideer, men til tider synes jeg det blir litt mye[8D]

Hehe, skjønner hva dere mener ja[8D]
Idag på vei til butikken skapet han seg max! Så sier jeg " en gang til nå, så går vi rett hjem igjen" Med kjefte stemme..
Han etter en liten stund " jeg elsker deg mamma" [:D]

Back
Topp