Flere med 2 barn som bor trangt?

Babi

Elsker forumet
Januarskatter 2015
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Vi leier en 41 Kvm 2-roms leilighet i Oslo sentrum. Har ett barn (15 mnd) som sover på rom med oss, og venter ett barn til i oktober. Helt umulig å få leid seg større leilighet for tiden og vi driver og tenker ut hvordan vi skal få plass til den nye babyen. Hvordan har dere andre løst det? Er et stort stressmoment som har tatt fra meg nattesøvnen :(

Vi leier en 41 Kvm 2-roms leilighet i Oslo sentrum. Har ett barn (15 mnd) som sover på rom med oss, og venter ett barn til i oktober. Helt umulig å få leid seg større leilighet for tiden og vi driver og tenker ut hvordan vi skal få plass til den nye babyen. Hvordan har dere andre løst det? Er et stort stressmoment som har tatt fra meg nattesøvnen :(

Må dere bo i byen da? Mulighetene er jo MYE større bare dere beveger dere noe utenfor sentrum...

Sikkert lett for meg å si, men vi har rett og slett flyttet på landet nå når kidsa er små. Bor ca 40 min unna byn(Bergen) , blir lang reisevei på mannen, men er så verdt det når vi har fått råd til å kjøpe oss hus med nok soverom og hage som de små kan løpe og kose seg:) Vi venter nr 3 nå i disse dager og eldste er 3,5 år:D

Ville og blitt stresset om jeg venter nr 2 og bare bodde på 41kvm. Villa absolutt vurdert flytting. Lykke til uansett:)

Vi har en 70 kvm leilighet med 1 soverom. Vi vente storesøster til å sove i egen seng tett opp mot våres seng da hun var halvannet år, da har jeg gravid med lillebror som også var grunnen til at hun måtte ha egen seng. Lillebror sover nu i mellom oss i våres seng. Når de blir litt større kommer vi til å kjøpe en liten køyeseng for å utnytte plassen mest mulig. :)

60 kvm, mor og far, sønn på 19, jentunge på 5 og en på vei ;) to soverom ; ungene har vært sitt, vi har delt opp stua. Planlegger at baby skal dele med femåringen når baby sover natta gjennom. Frem til det vil vi ha babyseng ved siden av vår.

Føler selv det fungerer helt fint. Må være lure på løsninger med klær o.l., og oppbevarer alt som ikke brukes jevnlig i boden på loftet.

Back
Topp