Flere med øre barn?

castora

Forelsket i forumet
Er det flere av dere som sliter med ørebetennelser her?
Niklas blir jo 2 år nå den 14 januar å hittil i år har vi hatt 10 ørebetennelser.
Har vært til ØNH spesialist to ganger men han mener han vokser det av seg.
Ikke prater han mye, mest sannsynlig fordi han ikke hører vår uttale
slik den er mens han har veske liggende inne i ørene.
De nekterå  gi han dren fr en stund etter 2 årsalderen fordi han mener han
kommer til å vokse det av seg.

Flere som har vært gjennom runden her?
Noen som har fått lagt inn dren og blitt bedre?
 
Fikk satt inn dren på jenta vår når hu var ca 1,5 år.... Å det var en magisk forandring:) så mas på for å få dren! Best for minien å for foreldrene! Kan ta mange år å vokse fra seg!
 
Min gutt har hatt mye ørebetennelse og har vært plaget med feber og luftveiene helt siden han ble født... I april fikk han konstantert undertrykk i venstre øre og vann i høyre. For en uke siden var vi på ønh avdelingen og fikk samme beskjed, bare med litt andre trykk verdier. Og allerede fredag fikk vi beskjed om dato for fjerning av mandler og innlegging av dren. Jag har kjempet forå bli hørt og når vi endelig ble hørt gikk det fort. Legen vi var hos syntes ikke han skulle være nødt å plages mere, han henger etter i språk utviklingen og sover dårlig om natten. Bør vel nevne at han er 2 år og 6 månder nå.
 
Sønnen min har hatt 13 ørebetennelser siden september , vi har også vært hos ØNH på sykehuset der vi fikk beskjed om at ingenting var utenom normalen Jeg oppslkte en ØNH spesialist i Hamar , Dr Morten Moen Som etter bare 1 konsultasjon kunne forklare meg at sønnen min har feil trykk i ørene og i tillegg har store falske mandler .. Sønnen min skal nå endelig torsdag neste uke opereres for mandlene i tillegg til at han får dren Oppsøk en spesialist utenom sykehuset er mitt råd .. De hører som regel bedre etter og tar seg bedre tid .. - Mamma til en gutt på 2,5 år
 
Back
Topp