Flere med ømme bryster?

FruFerafru

Andre møte med forumet
Jeg får så sinnsykt vondt om kvelden når jeg skal ta av meg bhen? Kjennes ut som brystene revner rundt areola og rundt vorta. Flere som har det sånn? Joda sånn nå var det intime delt for i dag!

jepp, akkurat som du beskriver det. Så det er ikke bare å vrenge av seg bh'n nei :p ækkelt:p

Jepp!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Gjett om! Våkner nesten hver gang jeg skal snu meg på natten også pga de ømme puppene mine :p

Virkelig vondt. Men ser ikke på de ensa at de har blitt nie større da...
Men får blank væske på de om jeg kommer borti allerede..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Klarer ikke bruke spilebh jeg. Kjøpte slike "tubetopp" bher på cubus for en stund siden og de er deilige. :)
Hurra for ømme pupper, er så lite kvalm så er glad for at heg har noen tegn. :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ømme pupper her og, å spesielt brystvortene... Strålen fra dusjen feks er nesten uutholdelig.. auuu.. ;-)

jupps! Ømme pupper her også,. men jeg velger heller ømme pupper framfor kvalmen any day! ;) Har så å si ikke vært kvalm denne gangen, så litt ømme pupper er helt greit for da har jeg i alle fall noen tegn på at jeg faktisk er gravid foruten en voksende mage! :)

Hadde veldig ømme, nå er det mer normalt.
Håper at det er greit at det er normalt.

Jeg sier bare: spors bh! Deilig:)

Hadde ømme pupper da jeg fant ut at jeg var gravid. Men nå er de nærmest normale.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Mine har vært ømme siden uke 4 og nå er jeg 9+5. Har blitt godt vant til det, men noen ganger går det litt vonde strømninger, det blir jeg ikke vandt til :p

Haha jepps! Kjører moped på svært humpete vei til jobb jeg også, auauauau!!!

Å herlighet, JA de er så vonde! Vondt å gå i trapper fordi de disser, haha, vondt å legge seg på sia forde de kommer i klem, mannen får nesten ikke borti og har gått opp to cup-størrelser allerede! Og de var ikke små fra før.... o_O

Men har ikke så mnge andre smptomer bortsett fra trøtthet da :)

Å herlighet, JA de er så vonde! Vondt å gå i trapper fordi de disser, haha, vondt å legge seg på sia forde de kommer i klem, mannen får nesten ikke borti og har gått opp to cup-størrelser allerede! Og de var ikke små fra før.... o_O

Men har ikke så mnge andre smptomer bortsett fra trøtthet da :)

Mine har også blitt større, og jeg hadde heller ikke små for å si det sånn. Jeg har gått en del ned i vekt de siste årene og BH'ene mine begynte å bli litt store for meg og jeg skulle kjøpe nye, men nå tyter det nesten ut haha. Flaks at jeg ikke kastet dem, nå må det kjøpes flere i den "gamle" størrelsen :p

Back
Topp