flere med ømme bryster??

J89

Forelsket i forumet
flere så bejunner å kjenne ømme bryster? jeg er ikke direkte øm i bryste , men brystvortene kjenne jeg det skikkelig.. flere?? tror jeg er 5 uker pluss noen dager..:)

Jepp jeg har vært øm i puppene i nesten 2 uker nå..då tror det var et symptom som startet i det jeg ble gravid gitt...Men hos meg er det selve puppene som er ømme..

Akk ja, de er kjempe ømme. Det var de som ga meg misstanken om at jeg muligens var gravid, var bare 3 uker på vei.. Så har hatt det i 2 uker nå, og det har bare blitt værre:S ;)

Jeg har veldig ømme brystvorter, ja!
I forrige svangerskap var det selve brystene som var mega-ømme, men nå foreløpig er det kun sentrert i vortene...

godt å høre jeg ikke er den eneste:) hehe.. noen er bare tidlig med symptomer..  tror jeg bejunte å bli kvalm når jeg var 3 uker..

Ikke enda..må si jeg venter på det siden det var første symptomet sist..

Jeg har veldig ømme bryster nå. Var det som gjorde at jeg tok en test også.

Det er værst om kvelden syns jeg.

Ja, det stikker i mine, men de er ikke ømme enda :)

ooooooooh! yesda!!  :p Sjikkelig ømme også!! begynte med brystvorttene.. Det som gjorde meg mistenksom og fikk meg til å ta en test.. Men har aldrig hatt hovne bryster eller brystvorter i de forige svangerskapene..
Og nå er puppene kjempe "hovne"/ømme.. Gjør ont bare noe kommer bortti dem litt.. Auuu!! Er så ømme til tider at jeg bare må rive av meg bh`en.. For vont å ha den på :p Varier om dagene når det kommer.. Kommer og går, og så stikker det litt i dem..

Aner ikke sikkert hvor langt jeg er på vei.. men etter mine egen beregninger er jeg 4 + eller 6 + uker på vei :) Begynte å kjenne symprome for litt over en uke siden.

Jeg merket ømme bryster (med melkespreng og renne følelse= den refleksen) (der man har så spreng att man kjenner att nå skal det renne ut melk), og svi-ing allerde en uke etter eggeløsning. Av og til må jeg bare ha av bh'en. Så ømme og de kan plutselig bli så stramme. hehe...Det har jeg aldri opplevd sa tre andre gangene jeg har vært gravid. Da har jeg bare hatt prikking i brystene. Så jeg oppdaget veeeldi tidlig att jeg var gravid. Merklig følelse i brystene ja!!

Jeps, de er ømme, og har vært det en stund også :P Litt kjipt å ikke få sove godt på magen slik jeg pleier, men ellers skal det vel gå greit :)

ganske ømme ja, merket det noen dager før jeg fant ut jeg skulle ta en test, var 3+4 når jeg tok testen..  Men etter jeg sluttet på pillene har jeg har såre pupper hver gang rett før mensen har kommet, så tenkte ikke så veldig over det..

Jeg har begynt å få ømme brystvorter nå de siste dagene. Hadde ikke det forrige svangerskap

Back
Topp