Flere med økt utflod?

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Kjennes ut som det renner noen ganger og da frykter jeg jo at mensen kommer. Må bruke truseinnlegg hele tiden, men er ikke så mye som det kjennes ut som når jeg går på do da. Flere som har det? :)

Kjenner meg igjen [emoji7]er du her også? Gratulerer med en liten spire da [emoji7][emoji7][emoji7]

Kjennes ut som det renner noen ganger og da frykter jeg jo at mensen kommer. Må bruke truseinnlegg hele tiden, men er ikke så mye som det kjennes ut som når jeg går på do da. Flere som har det? :)

Jeg hadde det da jeg var gravid i 2015, da kom det masse kremete utflod, og jeg var helt avhengig av truseinnlegg.
Det er stor celleproduksjon der inne nå, så ville nesten vært rart om det ikke kom litt ut også ;)

Nå går jeg på Lutinus, og det vet du jo alt om :p men er sikkert noe der nå også, i blandinga mener jeg :p

Her er jeg;) tusen takk, tenk at vi fikk tre ventespirer fra assistert her :love7

Det er faktisk heeelt utrolig [emoji7] skikkelig skikkelig stas [emoji173]️ godt å de ordner seg for oss også på bonus måten! Altså hallo uten IVF!!! Fatter det ikke enda jeg [emoji7]

Her ble det en uplanlagt spire. For jeg forventet at vi skulle prøve de to siste fryste eggene i slutten 2018 [emoji7] aå ble det jaggu en liten en før det! Mirakel babyer får vi [emoji7][emoji7]

Det er faktisk heeelt utrolig [emoji7] skikkelig skikkelig stas [emoji173]️ godt å de ordner seg for oss også på bonus måten! Altså hallo uten IVF!!! Fatter det ikke enda jeg [emoji7]

Her ble det en uplanlagt spire. For jeg forventet at vi skulle prøve de to siste fryste eggene i slutten 2018 [emoji7] aå ble det jaggu en liten en før det! Mirakel babyer får vi [emoji7][emoji7]
Ja, det er helt utrolig :D :Heartred

Så rørende å lese om at det har klaffet for dere! :Heartred Jeg hadde en del økt utflod i begynnelsen (typ uke 4-5), men nå er det mest når jeg er aktiv (går tur, stresser osv.). Den er hvit og tykk! :p

Det går litt opp og ned faktisk... noen dager er det veldig mye og jeg løper på do for å sjekke at det ikke er blod... andre dager er det omtrent Sahara :P

Back
Topp