flere me trollunger

Blubba85

Elsker forumet
hei jenter[:D]

og Go moren[;)]

flere som har trollunger hjemme? blir så sliten av d[&:]

han er så vanskelig fortiden sover aldrig noe han ikke har gjort siden han va 5mnd....[&:][:(] blir frustrerte...

han vet ka han vil hele tiden får han d ikke så han hadde tenkt slår han til meg har begynt å spytte[:@][:'(]
har ikke respekt for meg i d hele tat ler av meg å glise når eg kjefte...har begynnt å ha en krok han må site i 2 min så forklare koffor han va der så får eg suss å klem...d siste e herligt[:D]

men blir rasende når eg sete han der hyler å skaper seg tungt å høre på men må man så må man....
håpe han lære til slutt....

va på barnehage møte i går di sa masse positivt å herlige ting om han men så kom d opp at han va lit små stygge med di minste (lit søsken sjalusi )å hyler å skape seg vis di tar han når han gjere slikt...ikke kjekkt å høre i det hele tat[:'(] men va jo masse positivt å..

låge å tenkt på d i hele natt ka eg kan gjere.....
men di sa di såg stor forsjeld når han va utkvilt å ikke...snille så et lam vis han sove til 8 å me levere sent...levere me han før d å han sto opp halv 6 å ikke sove noe bra på natta va d bare tull...

så ungene må ha mere søvn men han e jo lys våken halv 6[:o]

oioi blei langt dette å en syte trå...

takk for dere som leste[:)] ha en fin dag videre[:D]

Høres slitsomt ut! Vi har ikke en slik troll unge, snill som dagen er lang [:)]

Uff, dette var jo blandet da.

Melia er grei egentlig. Hun bruker tid på å sovne, men vi lar henne sovne av seg selv.
Hvis hun ikke er trøtt får hun holde på til hun sovner. Tar som regel bare 20 minutter. Da blir hun lei. Null stimuli blir kjedelig i lengden...

Håper det ordner seg etterhvert :-)

kipt det ...hvor lenge sover han på dagen?
nå har jentene våre slutt å sove på dagen , og de er dautrøtt klø halv seks og vi må nesten vekke de kl 6 halv sju om morgenen ...så denne uka ghar vi hatt lux

Back
Topp