flere me søvnproblemer? :(

smudii

Stolt mamma til Michelle<3
Følelsen av å være sikkeli trøtt å klar for senga å blir ligganes å vrii seg tullat å får plutselig ikje såve å så å sei lyys våken, den følelsen! :( Ufaatteli slitsomt, e væll no man å bør såve ut å ladde opp i tilfelle d plutselig ska skje noe.. men ikje denna tøtta, står heller opp å får syke kynnere, kooos! Glæde meg til den dagen eg har bane i hendern, å kan sitte oppe om natta når ho våkne å amme å bare kose <3 heldigvis ikje lenge ijænn, 11 daga ijænn til termin :D Men ho e hjertelig vælkommen når som helst :)

Så bynne man å tenke på alle dissa "tegnan" på mulig fødsel, nedpress, sterkere kynnere, slimpropp som e gått, stikkinger, murringer i rygg å livmor i blant.. hvor lenge kan man gå me dette før den endelige dagen kommer? vet at d ikje e nå fasit svar på d men..

Sliter med søvnproblemer her også.. Er oppe så mange ganger om natten og ligger bare å vrir meg.. På toppen av det er også blodprosenten litt lav. Menmen.. Det er vel sånn nå på slutten.. er vel verdt det når gullet melder sin ankomst ;) Lykke til nårdet skjer :)

Sover omtrent ingenting!
Pga vonde låsninger,og pga jeg er spent,tenker mye på når fødselen starter.
3 dager igjen til termin.
Utålmodig nå,siden storesøsteren kom en uke før :)

ja d kan skje når som helst nå :D Er vældig spent på fødselen sjøl, siden d er mitt første så lure eg på om eg går over tia å kor langt over tia, vill fødselen ta lang tid, får eg en knaill hard fødsel eller dett ongen ut av meg.. mye tanka som surre :) Å så er d så kjipt å ha så mye tegn på fødselstart å på andre så har ongen kommet di nærmeste dagene eller rett etterpå, eg har gått i ei uka no me d, kor lenge skal egentli den dær livmora modnes før d e klart :P ho må no snart være overmoden xD haha!

Back
Topp