Flere matvrak?

bringebæra2014

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg har liksom vært så klar på at jeg skal ikke overspise osv osv. Meeen matlysten og inntaket sier noe helt annet. Spørsmålene mine er da: er det flere som føler det slik? hvordan kontrollere dette? kan det ha sammenheng med at straks jeg fant ut av min positive test så slutta jeg å snuse? og går dette over?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Og et spørsmål til; hvor viktig er det å spise sunt? Legen og helsesøstra er liksom veldig klar på at jeg må spise mye grønt og sunt nå, så er det skadelig å ta seg en burger? er ikke overvektig eller noe fra før


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei! Jeg er også supersulten for tiden, så kjenner følelsen. Jeg tenker at jeg må se på spisingen i sammenheng med hvor aktiv jeg er. Nå er jeg ca like aktiv som før, så er vel ikke krise å spise en ekstra skive. Men dette må nok tilpasses etterhvert. Men jeg synes faktisk det er enda lettere å velge sunn mat nå, nå som jeg har enda en god grunn ;-) men har ikke klart å kutte isen enda.. Jobber med saken :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det er ganske viktig for utviklingen til spiren at de får i seg riktige næringsstoffer også for deg som gravid som skal kunne fungere i svangerskapet. Spiser du mye karbohydrater vil du bli mer trett, fri for energi, dårligere søvnkvalitet, kreve mer karbohydrater og gå mer opp i vekt enn ønskelig / nødvendig :)
Så her er en god grunn til å spise sundt :)
Der fins mange gode oppskrifter på sund mat som også er godt mat så bare å hive seg rundt :)
 
Jeg trener og spiser sundt. Men etter jeg ble gravid føler jeg meg "bunnløs". Sulten en time etter jeg har spist middag. Men merket at det hjelper å ha litt frukt liggende. :)
 
Back
Topp