Flere m/ lite/ingen symptomer..?

Zoe.

Foreløpig termin 24.november
Er det flere av oss som har lite/ingen symptomer? Er straks i uke 7. Er trøtt, da, det er vel det eneste. Kan våkne halvveis uggen, da tar jeg en mariekjeks. Da er jeg fin igjen på 5 minutter! Kan jo også komme av sult rett og slett... Føler meg på en måte heldig, men hadde jo vært fint å ha litt mer slik at man vet at ting spirer og gror godt :)

Jeg har veldig lite symptomer nå. Er 9+5 og det jeg "sliter" mest med nå er at jeg er noe svimmel og forferdelig humørsyk.
Tidligere var jeg veldig, veldig svimmel og ømme pupper. Men det har blitt borte, og jeg tisset også veldig mye en periode, men det har jeg også sluttet med. Er tilbake som "normal".

Tror vi bare skal være takknemlig, selv om det hadde vært kjekt med noen tegn innimellom på at man er gravid

Jeg vil si jeg har lite sympromer.. Hvertfall i forhold til sånn jeg var de første 7 ukene,ca.. Er 9+6 i dag..
Litt ømme pupper (det var heeelt ekstremt),blir kvalm hvis det går for mange timer mellom jeg spiser eller jeg sitter på/kjører bil.. Og veldig hormonell :P Og litt ligament smerter innimellom..

Jeg var kjempe kvalm i flere uker,trøtt og sliten,konstant sulten,og tisset hele tiden.. Og hadde ekstremt ømme pupper..

så nå føler jeg meg nesten ikke gravid :)

Føler meg ikke så gravid alltid jeg heller. Men det kommer noen milde tak med menssmerter om dagen, så skal si meg fornøyd med lite ubehag foreløpig :)

Jeg føler jeg har null symptomer. Er mye trøtt da, men det er jeg alltid uansett pga datter med søvntrøbbel ;) Var litt kvalm for noen uker siden, men det er borte. Føler meg ikke gravid og går med en dårlig følelse.. Er no dritt at lite/ingen symptomer fører til at man blir bekymret, skulle heller vært sånn at man klarte å se det positive i det :)

Samme her! Er 8+2 og har lite symptomer...

Har vært så bekymret denne uken for at alt skulle ha stoppet opp og at mensmurring var tegn på SA, sov dårlig og grublet mye... Bestilte til slutt UL og var der i dag. Og alt var i orden :) Hjertet slo og vi fikk se at h*n bevegde seg også :) Herlig!

Men såååå mye bekymring a!!
Tror vi bare får stole på at alt er bra og være happy for at man har lite symptomer! Om man er veldig bekymret anbefaler jeg tidlig UL, jeg fikk mer ro i sjela :) Kostet oss 1,000 ,- men for meg var det verdt det!

Ja, her er det lite symptomer! Trøtt, men that's all - og kan jo ha mange årsaker! Er 8+1. Men da er det jo betryggende med historier som den fra Piripip :)

Har veldig lite symptomer selv. Veldig trøtt og sliten. Samt klart å pådra meg problemer med noen nerver i den ene armen som gjør at jeg er nummen i lillefinger og nervesmerter. Legen sier det har med svangerskapet å gjøre.

Dette er min første gang så usikker på veldig mye. Er superspent på første kontroll den 25.4 :) håper bare alt er bra. Hvis jeg sitter helt stille og slapper av så kan jeg merke små kramper inne i magen. Håper og regner med at det bare er kramper hvor livmor utvider seg :P

Lykketil dere alle :D

Har veldig lite symptomer selv. Veldig trøtt og sliten. Samt klart å pådra meg problemer med noen nerver i den ene armen som gjør at jeg er nummen i lillefinger og nervesmerter. Legen sier det har med svangerskapet å gjøre.

Dette er min første gang så usikker på veldig mye. Er superspent på første kontroll den 25.4 :) håper bare alt er bra. Hvis jeg sitter helt stille og slapper av så kan jeg merke små kramper inne i magen. Håper og regner med at det bare er kramper hvor livmor utvider seg :p

Lykketil dere alle :D

Huff jeg ble nummen i 7 av fingrene mot slutten av forrige svangerskap og hadde noen voldsomme nervesmerter i den ene armen, som om man går med enkemannsstøt døgnet rundt...Det var et sant mareritt og jeg sov nesten ikke de siste månedene pga dette :( Er det jeg gruer meg mest til med dette svangerskapet - redd for en reprise.

Ellers har jeg ikke så mange symptomer lengre heller, bare lett kvalme når jeg er sulten og mye trøtt men det er jo ikke noe nytt :)

Jeg er 6+4 og har både sykt ømme pupper og kvalme HELE tiden, var bestevenn med doen på lørdag og søndag var sofaen veldig god, på jobb idag var jeg uggen og kvalm, ubehagelig :p

Håper på at det gir seg snart, plagsomt hehe :p

Uff, er ikke noe ålreit å ha det sånn.. På en måte er det betryggende, kanskje, men på en annen helt jævlig med den kvalmen! Verste jeg vet er å være kvalm..

Jeg er 8+4 ca og har ikke hatt noe symptomer til nå. Men de siste dagene har jeg blitt fortere uggen, litt mer trett og fått ømme bryst. Men klager ikke påmdet, sist gang lå jeg å sov i 4 mnd. Det var helt jævlig :-/

Back
Topp