Flere "listepersoner" her?

Augustspiren<3

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Flere enn meg som er listepersoner og har lyst å dele listene sine med meg? :p noen som har skrevet liste over klær og utstyr en trenger til lille? Kjenner jeg er litt grønn på det med hvor mye klær en bør ha og i hvilke størrelser, så mye forskjellige svar å få på nettet også :eek:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg elsker lister, men har ikke laget noen innkjøpsliste ennå.

Fører rikignok liste over alt vi har handlet til babyen, så vi har oversikt over størrelse/type klær vi har allerede.

Øaga listee på absolutt alt!! Såpass mange at folk rundt meg reagera på da:))
Har desverre ikkje laga lista over innkjøp sia me har alt etter dei to første, men hååa nåken andre kan dela si :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er også veldig glad i lister.. men har ikke utstyrsliste enda, siden vi har det meste etter storebror. Selvfølgelig noe som nå skal handles i rosa i stedenfor blått, men det har jeg styr på uten lister.. Og klæ.. hehe.. ja der kjøper jeg bare.. så har nok altfor mye allerede, men er jo såå koselig å handle babyklær! Kjenner jeg meg selv rett, blir det nok lister opp og ned i mente når det nærmer seg litt mer! ;)

Jaaa. Jeg vil ha lister :D Må vel snart skrive en selv også

Sent from my iPad using BV Forum

Sniker litt fra september, da jeg mest sannssynlig ender opp med augustbaby :)
Jeg har laga utstyrsliste, har fått med det meste jeg trenger i alle fall. Kommer sikkert mer på lista etter hvert. Har ikke laga klesliste enda da, skal finne ut kjønn først så skal jeg se hva jeg har :)
Men utstyrslista ser sånn ut:

Stellekommode
Stellematte
Gardiner til soverom (Ingen hastesak, kan kjøpes etter mini har kommet)
Saueskinn
2 madrasser
Laken
Dynetrekk
Sprinkelbeskytter
Bleiebøtte
Minst 20 gulpkluter
Flaska
Smokka
Badebalje
Håndduker
Vaskekluter
Såpe, sjampo, utslettsalve, babyolje
Babycall
Vogn
Babybjørn Ergo
Nyfødtbleier
Voksipose

Har ikke skrevet på sprinkelseng, vugge og bilstol på lista, da vi har arva det :)

Back
Topp