Flere ''krabbeøvere''?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
For 14 dager siden Reiste Victor seg opp på alle fire og siden har han vært opp og ned.
Han gynger frem og tilbake - sånn som min første drev (først da hun var 7-8-9 mnd vel og merke)!
I dag fant han en ny metode; dyttet seg opp på alle fire, flatet ut så han kom seg hakket fremover og opp igjen. Sånn holdt han på!

Synes det er ALT for tidlig!!! Han er jo bare 5 mnd (ble det den 13)! Han har også gått rett på panna noen ganger - han er jo allllllllllllllllllt for liten enda joooo... Buhu..
Hvorfor så dårlig tid?!?!
Han ruller alle veier og er jo helt bajas! Skal bare ''stå'' i fanget og når jeg har han i armkroken strever han hardt for å komme seg opp i sittende stilling.

Flere som er tidlig ute?

Ja, vesla står lenge i krabbestillingen nå.. Begynte med det en uke før hun 5 mnd.. Så er like før hun kommer seg fremover..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hu står ikke på alle fire enda. Men skal sitte eller stå på fanget. Og hvis hu sitter på gulvet bumper gu seg framover. Når hu ligger snurrer hu rundt eller rygger litt. Får ikke helt til å komme seg framover på magen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Må være noe med fødselsdatoen :) Neida. Vår er ikke heeelt der, men nesten. Han er helt oppe i krabbestilling med rumpa, men mangler foran.

Men han skal stå heeeele tiden. Stå og helst hoppe. Hjelper vi han opp etter armene, reiser han seg helt opp. Sitte og ligge er IKKE kult. Og det er jo ikke så bra for de å stå så mye enda har jeg skjønt, så det er litt vanskelig.

Han er nok ikke så tidlig, er fornøyd med å rulle enda. Men løfter rumper godt opp :P

Flere som er tidlig ute ser jeg :) Her stortrives hun i babygymmen :) Hun ruller fra rygg til mage, men har ikke helt skjønnt hvordan hun skal dra til seg armen enda. Hun er ikke så veldig glad i og ligge på magen enda heller. Hun roterer rundt på teppet hele tiden og havner på gulvet støtt :P Hun liker og "herje" og tulle, men reiser seg ikke opp på armene enda, ikke krabbestilling heller..Men hun er så glad og trives så jeg tenker ikke så mye på det. Det skjer nok snart ;)

♡Prinsesse 14 juli♡

Mange aktive her og heldigvis de som følger ''boka''. ;) Min nummer 1 fulgte bøkene til punkt og prikke men han her har utroooolig dårlig tid. Han prøver også å sette seg opp mellom ''rullingene'' og da har det vært på nære nippet til å tippe bakover i full fart men heldigvis har jeg fått tatt i mot alle gangene til nå. Men han gikk rett på nesa/ munn fra krabbestilling i dag så han skal nok på noen smeller fremover stakar :( Vondt for mammahjertet. Skulle gjerne sett at han hadde bedre tid jeg...

Back
Topp