Flere kommende mødre over 35 her?

Ajlil

Første møte med forumet
Hei!
Overskriften sier vel sitt :)

Jeg er 37,og venter mitt 5. barn nå. Førstemann kom i 2004,da jeg var 21 år. Hadde nok aldri trodd at jeg skulle få 5 barn, og i alle fall ikke noen etter at jeg hadde fylt 30 men livets veier er uransakelige, sier de.
 
Ja er 39 blir 40 i år. Venter også nr 5, elste her i huset ble jeg mamma til når jeg var 19. Var egentlig ferdig med og få barn når jeg fikk siste når jeg var 30, men her er jeg og skal ha en liten en
 
Jeg er 35 og venter nr 3,fikk også førstemann når jeg var 21,i 2006❤️
 
Hei!
Overskriften sier vel sitt :)

Jeg er 37,og venter mitt 5. barn nå. Førstemann kom i 2004,da jeg var 21 år. Hadde nok aldri trodd at jeg skulle få 5 barn, og i alle fall ikke noen etter at jeg hadde fylt 30 men livets veier er uransakelige, sier de.
Hei. Jeg blir 38 før jeg føder mitt første barn. Føler meg fullstendig uvitende og sikkert like forvirret som en ung førstegangs mor.
 
Jeg blir 38 sent i år, og venter min første ;)
 
Jeg er 37 og venter min nr.2 og vår nr.1 sammen. Vi har begge barn fra før av, en jente og en gutt på 12 år. Det er med andre ord nesten 13 år siden jeg var gravid sist, og det føles litt sprøtt. Mange flere bekymringer nå kjenner jeg, både når det gjelder graviditet og tiden med en nyfødt igjen. Men mest av alt er det veldig veldig fint :Heartred
 
Hei!
Overskriften sier vel sitt :)

Jeg er 37,og venter mitt 5. barn nå. Førstemann kom i 2004,da jeg var 21 år. Hadde nok aldri trodd at jeg skulle få 5 barn, og i alle fall ikke noen etter at jeg hadde fylt 30 men livets veier er uransakelige, sier de.
Hvis dette går bra venter vi og nr 5 og jeg blir 37 år i mars. Fikk første da jeg var 18 år.
 
37 blir 38. 3. ungen. 13 år siden siste. Blir en liten attpåklatt.

Hang mye her i 2006 :) trodde aldri jeg skulle få fler barn.
 
37 og venter mitt 4 barn. Var 18 år da jeg fikk første. 9 år siden jeg var gravid sist. Hadde ikke i nærheten så mange bekymringer de andre gangene, som nå. Godt og se at det er flere som er godt voksne og gravide:p
 
Jeg er 38 og venter mitt fjerde barn i mai :happy: Hans første. Mine tre gutter er 14,16 og 20år, og nå kommer en liten jente:Heartpink Veldig stas!
Aldri vært mer klar for å bli mamma;)
 
Koselig å se at det er flere som ikke er helt "pur unge".
Jeg kjenner at jeg er mye roligere nå, enn i de første svangerskapene.
Men må innrømme at jeg er litt ivrig på å komme over de magiske 12 ukene. Veldig nysgjerrig på om det er liv der inne. Men nå føler jeg meg veldig gravid, på alle måter. Trøtt som en strømpe, kvalm, ømme pupper, tett nese, veldig sulten, ja.... Så, satser på at dette går veien
Dette svangerskapet var ikke planlagt, men veldig velkomment ❤️
Spennende tider fremover!
 
Jeg blir 35 innen fødselen. Fikk første da jeg var 33 :).
 
Back
Topp