Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Jeg blir 38 før jeg føder mitt første barn. Føler meg fullstendig uvitende og sikkert like forvirret som en ung førstegangs mor.Hei!
Overskriften sier vel sitt
Jeg er 37,og venter mitt 5. barn nå. Førstemann kom i 2004,da jeg var 21 år. Hadde nok aldri trodd at jeg skulle få 5 barn, og i alle fall ikke noen etter at jeg hadde fylt 30 men livets veier er uransakelige, sier de.
Hvis dette går bra venter vi og nr 5 og jeg blir 37 år i mars. Fikk første da jeg var 18 år.Hei!
Overskriften sier vel sitt
Jeg er 37,og venter mitt 5. barn nå. Førstemann kom i 2004,da jeg var 21 år. Hadde nok aldri trodd at jeg skulle få 5 barn, og i alle fall ikke noen etter at jeg hadde fylt 30 men livets veier er uransakelige, sier de.
Ser at om dette går veien er vi helt like, Solsikke 85. Både alder og barns alder 33 ved første(april 2018), 35 ved andre om det går veien.Jeg blir 35 innen fødselen. Fikk første da jeg var 33 .
Ser at om dette går veien er vi helt like, Solsikke 85. Både alder og barns alder 33 ved første(april 2018), 35 ved andre om det går veien.
Ja såg det, synes det var litt moro ikke ofte det er så likt! Håper ikke vi har bursdag i samme mnd også, for da blir det nesten creepySå gøy! Jeg fikk også første i april '18 .
Ja såg det, synes det var litt moro ikke ofte det er så likt! Håper ikke vi har bursdag i samme mnd også, for da blir det nesten creepy
Hahaha. Nei, veldig sjelden. Er selv født i april .