Flere koffeinjunkies?

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Første jeg tenkte etter positiv test var crap, nå kan jeg ikke drikke energidrikker på nattevaktene mine mer [emoji28]

Drikker litt Pepsi Max, men har kutta ned myyyykje. No er det 2-3 boksar i løpet av dagen. Før var det typ 2-3 _liter :bag:

Jeg er egentlig helt avhengig av kaffe og Pepsi Max. Men nå orker jeg ikke tanken lenger og har den siste uka ikke fått i meg et gram koffein :bored: kullsyre i det hele tatt funker dårlig.

Drikker 1 kopp kaffe og 1 kopp med te i løpet av dagen. Før drakk jeg vel 5-10 kopper kaffe per dag :o Drikker ikke brus så savner ikke noe der. Tar ingen sjanser på koffein. Noen hevder det ikke er bra så tidlig i svangerskapet.

Får jeg ikke morgenkaffen min er jeg ikke til å snakke til før etter mange timer.
Resten av dagen har det blitt naturlig begrensning av kaffeinntaket - har nemlig begynt å få halsbrann av det! :(

Her har det gått i koffeinfri kaffe lenge grunnet ivf. De anbefaler å drikke lite koffein, så da kuttet jeg det først som sist for en stund siden. For meg er det mest kosen med en kopp med noe varmt, ikke så avhengig av koffeinen, har derfor gått veldig greit :-)

Første jeg tenkte etter positiv test var crap, nå kan jeg ikke drikke energidrikker på nattevaktene mine mer [emoji28]

Hahah, det tenkte faktisk jeg å :hilarious:

Drikker fremdeles brus, men føler jeg faktisk allerede har blitt flinkere til å drikke mindre. Blir det som sist forsvinner søtsuget for ei stund etterhvert, så koser meg fortsatt med det :p

Drikker en til to kopper kaffe om dagen, men holder meg unna cola. :) noe jeg egentlig er små-avhengig av.

Back
Topp