Flere klepto-babyer her?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Har dere også babyer som tar tak i alt mulig om dagen?

Lillemann tar tak i klærne våre, håret mitt, bleia si og leker/tepper. Vasker jeg han med klut så tar han etter den også.
Holder så hardt og jeg er redd for de små fingrene når vi må vikle han løs.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sånn er det her også. Hun er veldig opptatt av håret mitt spesielt, og lugger og drar i det:(
River av hårstrå, og det er jo så vondt:(

Ellers tar hun tak i det hun kan, og drar det mot seg for å smake på det.
Hun bruker ikke smokk, så alt går selvfølgelig rett i munnen:eek:

Jepp her også! Jeg fant fort ut med nr 1, at å ha håret rullet opp i en ball er kjempe praktisk(men dog ikke særlig snertent)... Skal til frisøren til uken og vurderer å klippe meg kort:-/ :-p

Mamma til to prinsesser<3

Jepp her også! Jeg fant fort ut med nr 1, at å ha håret rullet opp i en ball er kjempe praktisk(men dog ikke særlig snertent)... Skal til frisøren til uken og vurderer å klippe meg kort:-/ :p

Jeg å vurderer å gjøre noe med lengden, for selv med håret i knute bak så er det gjerne en liten neve som holder seg godt fast i den.

Her krafses og tas det tak i alt, klær på stellebordet, kluter, tepper, leker, smykker osv. Så søt når hun tar begge hendene rundt toppen av teppet og trekker det opp over fjeset, ned igjen og gliser så bredt som bare det :D

Ja, og det blir neppe bedre med det første :) Husker storebror var helt besett med å ta ting, brillene til besteforeldrene og faren var poppis :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Her også :P Han er spesielt glad i hår, så lugger alle som har bittelitt lengde på håret, og gir seg ikke før han sitter med hårstrå i hånda etterpå :P Er også veldig glad i og klore seg fast i kjeder :P Og de siste dagene så har han blitt spesielt glad i og holde i koseklut og bamse :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Her også :p Han er spesielt glad i hår, så lugger alle som har bittelitt lengde på håret, og gir seg ikke før han sitter med hårstrå i hånda etterpå :p Er også veldig glad i og klore seg fast i kjeder :p Og de siste dagene så har han blitt spesielt glad i og holde i koseklut og bamse :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡
Samme her:)
Kjedet mitt er blitt poppis + bamsen og kluten.
Hver morgen ligger hun å babler med bamsen over seg:) Er en sånn kaninbamse med lange ører. Såååå søtt :)

Samme her:)
Kjedet mitt er blitt poppis + bamsen og kluten.
Hver morgen ligger hun å babler med bamsen over seg:) Er en sånn kaninbamse med lange ører. Såååå søtt :)

Så søtt :D Ja her er den bamsen som man kan trekke opp så den spiller "nattamelodi" som er blitt populær, og den trykker han godt i trynet :P

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Sånn er det her også. Hun er veldig opptatt av håret mitt spesielt, og lugger og drar i det:(
River av hårstrå, og det er jo så vondt:(

Ellers tar hun tak i det hun kan, og drar det mot seg for å smake på det.
Hun bruker ikke smokk, så alt går selvfølgelig rett i munnen:eek:

Signerer! Alt annet enn smokken skal føles og smakes på :p

Hehe, ja er slik her også. Men er vel griperefleksen som fortsatt sitter igjen :)

Samme her! Hadde løst hår på dåpen, vondt til tider! Og jeg er ikke hårskjær. Har problemer med å få henne til å slippe når hun først har fått et godt tak på noe. Hun klarte til å med i dag å gripe tak i halsen min og klemte til, skikkelig vondt hvor hun dro i huden! :P

Kjenner meg helt igjen ;) Her skal at tas på, klemmes, undersøkes og smakes på ;) veeeldig morsomt når hun tar tak i nese og hake ;)
Mannen begynner med linser nå, etter 13 år med briller :p

Jeg er så glad jeg har relativt kort hår, men her om dagen fikk snuppa tak i håret mitt med tærne! Godt grep der og gitt, og det så utrolig komisk ut for andre! :p

Takk♡ Skjønner ikke hva det er med bebiser og hår altså, for det smaker jo ikke noe godt :P

♡Lille prinsen 17.04.14♡
Hihi, de syntes vel det er fascinerende;-)

Back
Topp