Flere kids..?

Bajby

Elsker forumet
Mailykke <3
Junilykke 2022
Jeg fikk en bedagelig kar med hjem fra sykehuset. Han sov hele natten og spiste maten sin. La seg til å sove uten problem. Og var generelt rolig :-) Nå må jeg tilrettelegge for at han skal sove, nekter pupp mer :/ (det var faktisk mer trist enn jeg trodde det skulle bli) og han er lys våken fra 2-5 HVER eneste natt!! Er dette en fase? Hva skjer? Mister snart fatningen her :p Noen andre som har blitt annerledes rundt 7 mnd alder?

Jepp. Er nok en fase de skal igjennom. Her har lillegutt mistet matlysten, slitt med søvn (vil bare sove på meg) og er generelt vill etter meg.
Har har et kjempeutvikling den siste mnd, lært å reise seg, gå og nye ord/lyder.

Vi har hatt det helt likt som deg. Fikk med oss en baby med et fantastisk godt sovehjerte fra sykehuset.
Glad i sengen sin, sover hele natten og legger seg uten protest stort sett alltid.

Hun har nå gått å brygget på noe i noen dager. Hun har hatt svært nedsatt matlyst, og vi har så vidt fått i henne et par måltider om dagen. I dag brøt det ut. Hun kastet opp i bilen og fikk diare stakkars. Hun sover fortsatt like godt og er blid og fornøyd. Så her har det heldigvis ikke innvirket på søvnen.

Men, jeg møter jo jentene fra barselgruppen jevnlig, og jeg vet at flere av podene der var inne i en periode med dårlig søvn rundt 7 mnd. Det var snakk om bare å bli løftet opp og kost med/strøket på kinnet. For de så var det snakk om at babyen våknet og søkte trygghet. Når de da hørte foreldrenes stemme og fikk kos var alt ok.

Tipper det bare er en fase ja:)
Håper den går fort over da.

Ja jeg tror det bare er en fase de går igjennom.

Her varte den ikke så lenge, en el to uker. Men vi har slitt litt med å komme inn i vanlige rutiner etter sykdom i julen. Men nå virker det som det begynner å gå seg til igjen. Men nå må jeg si at snuppa her har enda tilgode å sove en hel natt uten å få pupp....

Men jeg orker ikke ta den kampen enda, så ammer litt til på natten jeg:-)

Ja, her varte perioden rundt 1mnd, om jeg husker rett :p våkna mellom 00 og 02 og holdt det gående til 4-5-6... Heldigvis ingen grining, bare LYSvåken og i leke-humør :p
Nå sover hun hele natta :)

Back
Topp