Flere ivf'ere som hører til UNN? :)

nordlandsfrøken

Blir kjent med forumet
Ser det står 8 uker ventetid for svar på henvisning, får jeg da ikke høre noe som helst før den tid?? Dette er værre enn dpo-land! :p håper tiden går fort, men samtidig glad vi endelig er henvist :)

Vi hører til UNN :)
Ble henvist i slutten av nov, fikk første brev i posten rundt 8 des (dette var helse/personinfo skjema som skal sendes i retur) henvisningen blir ikke vuderr av overlegen før denne er kommet inn.
Venter nå på svar :)
Vi fikk ikke sendt inn skjema før i midten av januar pga jobben til mannen, så ringte ca 1 uke etter jeg sendte det og da var vurderingen diktert, så det er vel like om hjørnet :p
Spent på hva ventetiden er nå :)

Spent på hva ventetiden er på "ordentlig" :p har stått 8 og 12 uker i over ett år :p (sjekket for ei venninne desember -14) :p

Ja jeg er så spent, blir noen lange måneder,men det kjennes jo også greit ut siden man føler at det endelig skjer noe konkret på veien mot å bli mamma, igjen! :)

Har dere hørt noe mer om ventetid? :) vi ble henvist på tirsdag, så skal ringe og "mase" neste uke ;)

Hører også til UNN..hadde et forsøk der nå i januar som ble avbrutt. Da sa de at det ikke var mye ventetid for tiden.. Men kan jo endre seg fort da. Men da vår henvisning ble sendt fikk vi innkalling til samtale 3 uker senere. Noen av dere som bor i Tromsø?

Hører også til UNN..hadde et forsøk der nå i januar som ble avbrutt. Da sa de at det ikke var mye ventetid for tiden.. Men kan jo endre seg fort da. Men da vår henvisning ble sendt fikk vi innkalling til samtale 3 uker senere. Noen av dere som bor i Tromsø?

Håper virkelig det enda er lite ventetid :D bor i Bodø jeg :)

Hei Heilt ny her inne, men e iallefall snart igang med vårres første IVF forsøk på UNN Tromsø. Sendte inn alt av papira 16 februar, tok prøva hos fastlege 1 uka i forkant og mannen tok prøva den 16. Idag 19 februar fikk vi svar fra tromsø om at vi ska start opp behandling, og må ta kontakt ved første mensdag! GJETT om vi glede oss tell å kom igang ætte heile 8 års prøving sjøl!!!!! Bør æ gru mæ? Mye å gå gjenna Men babyønske e jo så stort!!!!

Hei Heilt ny her inne, men e iallefall snart igang med vårres første IVF forsøk på UNN Tromsø. Sendte inn alt av papira 16 februar, tok prøva hos fastlege 1 uka i forkant og mannen tok prøva den 16. Idag 19 februar fikk vi svar fra tromsø om at vi ska start opp behandling, og må ta kontakt ved første mensdag! GJETT om vi glede oss tell å kom igang ætte heile 8 års prøving sjøl!!!!! Bør æ gru mæ? Mye å gå gjenna Men babyønske e jo så stort!!!!

Oi, det gikk fort :o

Masse lykke til :) her er henvisning sendt, men venter på de papirene vi skal fylle ut og sende i retur :)

Du kan både grue og glede deg! Kan bli noen tøffe daga, men man føle no at man gjør nåkka for å komme i mål med verdens største ønske. D e jo ikkje akkurat artig å gå gjennom IVF - men gjett om jeg glede meg t å komme i gang med neste forsøk! D verste er når vente på å komme i gang. Man føle at man gjør ingenting og man blir i ei stor ventebobbla.Skal inn til UNN for nytt forsøk etter påske - og tida sneeeegle seg avgårde. Bor du i Tromsø?

er det fortsatt like drøy ventetid der? vurderer sende henvisning både dit og til riksen....

Back
Topp