Flere ivf gravide her?

Lille Fie

Andre møte med forumet
Er det noen flere ivf gravide her?
Bærer selv på en liten eskimo og synes det er litt spennende å se om noe andre her inne som,har gjennomgått noe av det samme

Hei, du er ikke alene, her er det flere IVF gravide her :) Mine 2 små eskimoer ligger trygt og godt på Rikshospitalet, et ferskt lite gullegg ble derimot satt inn 19. april, er i dag 5+6.

Jeg hadde ISCI og RUGER på to egg. Fikk positivt i dag. Så blir spennende å se hvor mange

jeg er også ivf og er ikke sikker om jeg er 5+5 som var uttaksdatoen eller om jeg er 5+3 som var innsettsdatoen,noen som vet hvordan man regner det. unnfangelsen fant jo sted 19 april(uttaksdato)

Koselig med flere Ivf gravide :-)
Er det ditt første forsøk Mamatobe?
Holder også til på riksen.. Hadde et negativt fersk i februar, men var så heldig å lykkes på første frys.  Er 6+1 i dag, så ultralyd 29.05
Satt inn to egg, så blir spennende å se om det er en eller to der inne emoticon

Når har du ultralyd?

Jeg å har vært gjennom icsi. Uttak 23.04 og innsett 25.04. Testet positiv 9 mai:)

Gratulerer med en liten spire Growgirl :-)
Er ikke småtterier du har gått igjennom ser jeg så dette fortjente du virkelig.
Satt inn to jeg også, så blir veldig spennende å se om en av oss bærer på to små
Hvilket sykehus bruker du?

ninamerete skrev:
jeg er også ivf og er ikke sikker om jeg er 5+5 som var uttaksdatoen eller om jeg er 5+3 som var innsettsdatoen,noen som vet hvordan man regner det. unnfangelsen fant jo sted 19 april(uttaksdato)

Jeg har lest at mann skal regne fra uttaksdato, for det er da egget blir befruktet. Men er ikke helt sikker altså. Selv er jeg 6+3 om jeg regner uttaksdato og 6+1 om jeg regner etter innsett. Regner etter innsett jeg så blir jeg heller positivt overrasket om jeg er et par dager ekstra på vei.
 emoticon

Growgirl skrev:
Jeg hadde ISCI og RUGER på to egg. Fikk positivt i dag. Så blir spennende å se hvor mange

Gratulerer med en liten spire Growgirl :-)
Ser du har vært gjennom en hel del, så dette fortjente du virkelig.

Satt også inn to egg så blir spennende å se om en av oss får tvillinger

AgNeT skrev:
Jeg å har vært gjennom icsi. Uttak 23.04 og innsett 25.04. Testet positiv 9 mai:)

Gratulerer så mye AgNeT :-)
Første forsøk?

Ja, dette er vårt første forsøk så vi har vært veldig heldige. Har ultralyd 4. juni og syntes det er veldig lenge til. 2 egg, det blir  nok spennende ja, gleder meg til å høre hvordan det går. Tvillinger hadde ikke vært meg imot         

Og du har helt rett Lille Fie, vedrørende utregningen av hvor mange uker + dager man er på vei. Jeg spurte nemlig Rikshospitalet om dette i dag og fikk bekreftet at graviditetens start regnes fra 14 dager før egguttak. Jeg er akkurat 6 uker i dag, hadde uttak 17. april

Lille Fie skrev:

AgNeT skrev:

Gratulerer så mye AgNeT :-)
Første forsøk?

Jepp, er første forsøk:) er veldig glad for at det gikk på første, synes ikke hormonstimuleringa var noe særlig:)

Jeg er også gravid etter første ivf forsøk:) Skal på tidlig ul for å se om det er en eller to der inne:) Satt inn to egg!

hei.... Jeg har også blitt gravid etter fryseforsøk =) har ikke test dato før 24 mai egentlig, men har klart positive tester. Aner ikke hvordan Hausken regner ut termin ved fryseforsøk, så aner ikke eksakt termin. Har kommet frem til 31 januar etter egen regning... Noen som vet hvordan Klinikk Hausken regner?

Back
Topp