Flere igjen?

morfor2

Glad i forumet
Er det flere igjen som opprinnelig hadde termin i mai???

Jeg hadde UL termin 23 mai.. men jeg sitter vist her enda..[:o] Har ikke hørt fra Snappi på en dag eller to, så det kan se ut som om hun har eller holder på å føde...

Er det noen flere som ikke har fått enda? Føler meg så ensom er inne på mai... (men har sneket meg over til juni gjengen) 

Joho er her enda jeg også!!!
Syns dette tar grusomt lang tid.
Er så klar, men alle andre føder og her sitter jeg. Ul termin 27 mai, mens termin i dag...så jeg vet ikke...
har så bekken plager at jeg ikke sover om natta, så jeg syns de kunne vært litt snill og startet noe snart. har kontroll på føden fredag, så da får vi se om det er modent og klart!!

Lykke til morfor2, har fremdeles ikke hørt noe fra snappi?????
Er innom juniklubben jeg også av og til...Bare oss to igjen da??

Tror det bare er oss to igjen ja, Snappi aner jeg ikke men hun har sikkert født siden vi ikke har hørt noe fra henne på noen dager.

Skal på klinikken i morgen på ny overtidskontroll - vi får se hva som skjer da.. I morges hadde jeg endel blodblandet slim, dette har fortsatt utover dagen i dag med endel kraftige menssmerter.. Så det er mulig tingene er i gang her[:)] Vi får se hva kvelden/natten bringer.. Er jo tross alt 42+1 i dag..

Lykke til da morfor2!!
hadde ,mange litt smertefulle rier i går kveld, så jeg går også bare å venter på blodblandet slim...Som var starten på min forrige fødsel!!
Høres ut som du er igang,ja...
Så bra at tingene skjer naturlig!!!
Har mensverk i dag også jeg så jeg håper!!!!!!

[:)]lykke til,sender en masse fødestøv til dere.....hold ut det er ikke lenge igjen nå.........

begynt å ¨få rier her nå....begynner å kjennes godt nå!

HÅPER HÅPER HÅPER!!!

Ifølge lista er det fortsatt 21 stk igjen da...

Jeg heier på dere jenter! [:)][:)] Masse fødestøv sendes deres retning.

ORIGINAL: Molsy

Det kan jo ikke stemme[8|] Hvis det stemmer, så er det noen av de på lista som har gått en mnd over terminen!!!
Det går jo ikke[;)]

ORIGINAL: dite

ORIGINAL: Molsy

Det kan jo ikke stemme[8|] Hvis det stemmer, så er det noen av de på lista som har gått en mnd over terminen!!!
Det går jo ikke[;)]

Ja det er sant. Sikkert noen som ikke har hatt mulighet til å varsle oss enda. [;)]

Back
Topp