Flere i samme situasjon

Alillan

Glad i forumet
Hufff- mangler sånn motivasjon for tia når det gjelder skolen. Begynt på master i rådgivning, og er nok et vanskelig studium. Er bare vant til å lese norsk pensum litteratur, og nå sitter jeg her med bare engelske bøker..samt forelesningsnotater som ikke er mye til hjelp, samt at det er veldig mye bebitanker opp ihodet mitt akk no, og sliter og me å ta fatt på ting liksom. Et ork å henge opp klær f.eks..
Flere som har det sånn?

Jepp, vet kordan du har det!!! Alt som har me husarbeid å gjøre e ett kjempestort ork for tiden... Må virkelig ta meg sjøl i nakken av og til [:)] 
Heldigvis er samboeren flink og tar i ett tak nå når formen ikke er på topp [:D] Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han [:D]

Hvis det er Sharfs bøker du jobber med skjønner jeg at du finner det vanskelig å finne motivasjon til å komme gjennom [:D] Ikke bare bare mye av det pensumet der hvis ikke du er vant til engelske fagbøker. Det er en i Trondheim som jobber/underviser på studiet ditt nå tenker jeg som har skrevet en master (dktorgrad???) du burde ta en titt på. En hyggelig, ung og dyktig fyr jeg ikke husker navnet på i farta. Kanskje en gjennomlesning av oppgaven er lettere enn å fordøye fagengelsk for øyeblikket? Så henger du litt med fortsatt i hvert fall? Ikke lett med det som skjer i kroppen nei [:D] Skal gi deg navnet på ham hvis jeg finner det!

Mangler motivasjon når det gjelder det meste ja. Er overhodet ikke motivert til å gå på jobb, enda jeg har mye fri. Hadde jeg ikke hatt en liten tass fra før hadde jeg sikkert bare ligget på sofaen og spist godteri og blitt skikkelig feit! [8D]

er skikkelig lat om dagen jeg også.alt er et ork... så må bare ta tak i ting,ellers kommer det ikke til å se ut idag

ORIGINAL: Thomsin

Hvis det er Sharfs bøker du jobber med skjønner jeg at du finner det vanskelig å finne motivasjon til å komme gjennom [:D] Ikke bare bare mye av det pensumet der hvis ikke du er vant til engelske fagbøker. Det er en i Trondheim som jobber/underviser på studiet ditt nå tenker jeg som har skrevet en master (dktorgrad???) du burde ta en titt på. En hyggelig, ung og dyktig fyr jeg ikke husker navnet på i farta. Kanskje en gjennomlesning av oppgaven er lettere enn å fordøye fagengelsk for øyeblikket? Så henger du litt med fortsatt i hvert fall? Ikke lett med det som skjer i kroppen nei [:D] Skal gi deg navnet på ham hvis jeg finner det!

Ikke hørt om Sharfs bøker, men det er mye annet, amerikansk litteratur for det meste. Akk no leser jeg til fagene rådgivningsteorier og metoder, systemorientert rådgivning og rådgivning i et praktisk perspektiv. Vært kjempeflott om du hadde funnet navnet på han fyren, tror jeg hadde vært til genial hjelp:) Jeg lengter etter norsk litteratur, skal søke litt på nettet etter tema vi går igjennom, kan hende jeg finner noe der og.
Kroppen er en underlig greie ja.)

Godt å høre at jeg ikke er alene om å mangle motivasjon, selv om jeg ikke unner andre å ha det tungt da. Bare godt å vite at det hører med liksom.

klem klem[;)]

ORIGINAL: sstine

er skikkelig lat om dagen jeg også.alt er et ork... så må bare ta tak i ting,ellers kommer det ikke til å se ut idag

He he ja , husarbeidet det flyter til tider her i huset, det taes i bolker. litt her og der, også blir det rotete igjen, men sambo har vært flink da. Hender han bare flytter å¨rotet, men det hjelper det også, spesielt hvis jeg skryter av han. Viktig det tror jeg.fliiiinke mannen min[:D]

ORIGINAL: Eden

Mangler motivasjon når det gjelder det meste ja. Er overhodet ikke motivert til å gå på jobb, enda jeg har mye fri. Hadde jeg ikke hatt en liten tass fra før hadde jeg sikkert bare ligget på sofaen og spist godteri og blitt skikkelig feit! [8D]

Godteri ja..jeg begynner hver mandag med å være sunn jeg..tja varte ikke så lenge i dag, jeg bare måtte ha en new energi..selv om jeg ikke har trua på at det er så mye sunnere enn vanlig sjokolade, så er det noe med navnet, og det å bli lurt..og smaaaaaken. nam,nam og nam. Har spist fisk i dag og da, som kompensasjon for dårlig kost innimellom..hehe lurer meg selv vett.

Back
Topp