Flere i helsevesenet her?

Januargutt1

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Jeg jobber i helsevesenet og må bruke uniform. Har fått store problemer med buksene. Strikken i livet gnager seg inn under magen og er veldig ubehagelig. Kan jo bare se for meg hvordan overdelen etterhvert vil bli. Er det flere med erfaringer? Finnes det mamma-uniformer?

Jeg jobber i helsevesenet og må bruke uniform. Har fått store problemer med buksene. Strikken i livet gnager seg inn under magen og er veldig ubehagelig. Kan jo bare se for meg hvordan overdelen etterhvert vil bli. Er det flere med erfaringer? Finnes det mamma-uniformer?
Ja, jeg jobber også med uniform! Enda er det ikke blitt noe problem, men med forrige brukte jeg sånn magebelte under så buksa ikke gnage! Funket fint for meg. Måtte etterhvert også opp en størrelse i bukse. Gikk også opp en str i overdel og hadde en singlett under (den ble ganske utringet). Så jeg er veldig glad for at jeg er størst på vinteren denne gangen også :hilarious:

Sniker fra desember: jobber på sykehus, vi har egne uniformer for gravide. Nå har jeg bare gått opp en størrelse i overdelen da jeg ikke ligger gravidversjonen, men buksene til gravide gir god plass til magen, eneste kjipe for min del er at det ikke er egen lomme på benet for interntelefonen. Ville undersøkt om du har noe tilsvarende, vanskelig om du må gå opp i bukser da de blir så store ellers på kroppen

Sykepleier her og jobber i kommunen. Her har jeg ikke funnet noen graviduniformer enda, men har gått opp en størrelse i de vanlige buksene allerede. I den forrige jobben vet jeg de hadde egne uniformer for gravide.

Back
Topp