Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg også strikker [:D] Driver nå med noen gjøre-ferdig prosjekt som jeg skal gi bort, men har så smått begynt på et teppe og et sett til den lille [:D] gleder meg til å gjøre de ferdige.
Jeg strikker, hekler og broderer. [;)] Driver med masse bli ferdig prosjekt når det gjelder hekling! strikker endel tøfler for tida, så blir jeg kvitt alt restegarn[:)] Men begge deler er satt litt på vent. For jeg har funnet fire helt nydelige bilder som jeg har så vindt begynt og brodere til den lille[;)]
så koselig at det er så mange. [:D] strikker masse jeg, hekler og syr litt, men strikkinga er favoritt.
til nå har jeg laga; teppen, sokker, våtter, tøfler, kjørepose, jakke, lue og enda ett par sokker til den lille.. driver på med bukse samtidig som jeg har begynt på dåpskjole.. [;)]
liker og sy men er ikke så veldig flink ennå. har sydd noen sengetøy til gutten min og noen vognposer så skal sy en til babyen som kommmer :D
her er noe av det jeg har sydd.
sengetøy
til en venninne sin prinsesse
til en venn sin prins
en annen liten prins
sengetøy til gullet
til en liten prinsesse
og den første jeg lagde *fniiis* brukte sengetøy og ett pledd jeg hadde for og se om jeg ville klare det før jeg kjøpte stoff. sydde i tillegg for hånd så sømmene er ikke så fin. hehe
strikker litt.. men kan ikke mønster, har veldig lyst te å lære men... holder på med et babyteppe.. og ellers scrapper jeg.. og syns det er kjempe morro..
Strikker litt, og syr. Liker også godt å male, men må være i rette humøret.
Skal handle inn garn til å strikke vognteppe på mandag. Gleder meg til å begynne!
Ellers så har jeg sydd maitai til lille prinsen som jeg er tante til, så må nok sy en til meg selv også.
Kan ikke strikke så mye, går mest i tøfler, sokker og sånne enkle ting. Men skal prøve meg på litt mer utfordrende ting nå,
vil jo ha noe til gullet som jeg har strikket selv[:D]