Flere hjemmeværende i svangerskapet?

Jeg er nå 60% sm, da må jeg rett hjem å sove etter noen timer på jobb hver dag. Fin lsning! Føler ikke jeg rekker å gjøre noe.. har lyst å rundvaske hus, men det har jeg ikke bekken til, og for mye kynnere.. strikker litt da:) og med en 2 åring i hus går ettermiddagene fort! Tida og;)

Jeg går hjemme, men midt i flytting osv. Så nok å gjøre :p

Har vært 100% hjemme siden uke fem, er ca uke 23 nå. Sommeren gikk i kvalme og dårlig form. Nå nåt høsten kom har jeg strikket og om-organisert i skapene hjemme for å få bedre system .. ellers kikker jeg litt på tv og går tur.
Kjenner meg veldig igjen i ensomheten.. alle andre er opptatt med alt annet kjennes det ut som :)

Vært sykmeldt siden juni, vært skikkelig dårlig med høy puls så ikke orket å gjøre mye annet enn husarbeid egentlig! Nå har jeg begynt på hjertemedisin og kroppen plutselig litt bedre, har null tid til å kjede meg :) mannen leverer mini i bhg som regel, jeg sover litt, gjør husarbeid, går tur med hunden, ser på ungkaren ( :P ), ordner middag og henter ganske tidlig i bhg.. ukene flyr også Med mye legetimer da :/ Nå er det meldt så fint vær å, sett deg ut på verandaen med en god bok i høstsola kanskje?
Sliter med akkurat det samme...hjertet bare dundrer avsted. Har gått med 24 timer EKG måling, men vet ikke resultstet av denne ennå. Hvor høy var din puls da?

Sliter med akkurat det samme...hjertet bare dundrer avsted. Har gått med 24 timer EKG måling, men vet ikke resultstet av denne ennå. Hvor høy var din puls da?

Nylig hatt på det eller? Jeg måtte også gå med 24.timers EKG.. hadde opp mot 200 i vanlig aktivitet.. hvilepuls kan være så høy som 170 :( fryktelig slitsomt! Hadde det samme forrige graviditet, denne gangen ble jeg fanget opp tidligere og ble satt på hjertemedisin for et par uker siden! :)

Er ikke hjemmeværende, men studerer og har en god del fri!
Men når jeg er hjemme så drar jeg ofte på trening(svømming) for å avløse og trene opp bekkenet litt, litt husarbeid(det jeg klarer med bekkenløsning) , planlegger/kjøper julegaver, ser serier, gjør skolearbeid osv! :)
Hvis det er flere i Trondheim her som kjeder seg Kan vi gjerne møtes for kaffe feks! :)

Back
Topp