Flere her som venter nr 3 nå? :)

minoja

Elsker forumet
Og hvor gamle er de to du har fra før av?

Jeg har to stk, jente og gutt, født i august 09 og 11 - litt kjappere enn ventet at nr 3 melder sin ankomst ;) Men vi overlever vel dette også :p

Det blir nok travelt, men de kommer nok til å ha gode venner i hverandre oppover :)
Her er det "bare" nr 2 som er på vei :) Har en født i 10

Ja. Fikk ei jente 07, en gutt 09 og nå en liten en i 12 :) Blir spennende tider.

Her venter vi på nr 3 ja  Har ei jente født februar 2007 og en gutt født desember 2008, så dette blir jo for attpåklatt å regne :-)

Har en i 08 og en i 10 =) 

Så greit med 08,10 og 12 

Da er det stopp!! =) hehe

Ja vi har to jenter ei født i 04 ei i 09 og en liten nå i 12. Ikke akkurat planlagt men hjertelig velkommen, skal se om vi får en liten med tut denne gangen da;)

Venter nr fire jeg!

Har to tette med 19 mdr mellom, så nesten tre år mellom, og nå blir det to tette til med 18/19 mndr mellom.

Det er nesten utrolig å si ja til dette synes jeg, men ja...her kommer nr tre. Har tvillinger fra januar 10 fra før, så det føles som om jeg skal ha nr to. Andre graviditet i hvert fall. Tredje barn:)

Vi har en gutt født oktober 08 20 m d etter juli 10 kom gutt nr 2:)) Og nå drømmer jeg litt om ei lita prinsesse november 12. Men tror det er gutt i magen:)

Her er det min nr 2. Men min kjære sin nr 4. :) Så vi er en fin gjeng når alle er samlet. :) Har 3 jenter så tror det kommer en jente til selv om jeg hadde blitt glad for en gutt. 

jepp.. er nok ei til som venter nr 3.. =) 

glemte helt å skrive hvor gammle mine er, har en gutt som er født i aug 2008 og ei jente som er født i feb 2011

Ja, her er det -06, -09, og -12 :) Blir livlig dette :)

Her er nr 3 på vei. Har ei fra 07, ei fra 09 og nå kanskje en gutt (??) i 2012:)

Har en som en født i aug 09 og en som er født i sept 10 og nå november 11.
Så her blir det liv i leiern tenker jeg:)

Ja jeg venter  nr 3 :-)
Gutt født 2002
Jente født 2007
Termin 11.11.12

Jeg har to  jenter 03 og 09 fra før av. Blir spennende se om det kommer en gutt denne gangen. Bare det blir friskt.

Venter også nr 3, har to gutter 05 og 07 :)

Jeg ventet også nr 3 har en på 2,5 å en på 1,5 år:) så vi får 3 veldig tette:)

Back
Topp