Flere her som sliter med å sove?

Lykkekløver

Elsker forumet
Januarlykke 2019
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg er veldig veldig og sovner på et blunk når jeg legger meg. Men generelt siden uke 20-21 våkner jeg iom natten i 4 tiden og er kjempe trett men får ikke sove. noen flere som sliter med søvn i disse dager?
 
Ja, jeg har ranglet to netter nå. I går resulterte det i at jeg sovnet på sofaen to ganger på dagtid, og det hjelper jo ikke akkurat på nattesøvnen:meh:
 
Ja,strever veldig med søvn nå. 3 timer søvn i natt, sukk.
 
Ja, er helt lik. Våkner ofte til samme tidspunkt som deg, må opp for å tisse, og blir liggende våken etter det. Selv om jeg er trøtt og vet utmerket godt at jeg behøver de neste timene med søvn før klokken ringer. :schocked028
 
Jeg sliter med å sovne, sover dårlig hele natta og våkner tidlig. Utrolig slitsomt. Har hatt ei natt siden påske hvor jeg har sovet godt :hungover:
 
Jeg hadde det også sånn tidligere, men synes det har gått seg litt til. Har blitt nesten like trøtt som i første trimester, men bare nesten (24+2). Så det «hjelper» :p
 
Har siden inngangen i uke 23 (22+5 i dag) hatt superdårlig søvn. Drømmer helt sinnsyke slitsomme greier, våkner tusen gang, trøtt over dagen men sovner ikke på sofa heldigvis.
 
Såpass ja! Det er tydeligvis et gravid problem :D her hadde keg i tilllegg fordtoppelse på fjerde dagen og hadde tatt solid med laktulose. Så mageknip verre enn noengang xD
Dagdrømmer om graviditet 2 som jeg knapt merket xD
 
Våkner bare av at jeg skal snu meg fra en side til en annen! Vanskelig å finne en god sivestilling..
 
Ja våkner ofte, noen ganger av å tisse, vondt bekken eller rygg. En gang av skikkelig vondt i magen. Så blir jeg redd for at noe er galt og så får jeg ikke sove igjen fordi jeg tenker at noe er galt :eek:
 
Sånn har jeg hatt det siden uke 18, er uke 22 nå. Ente med at jeg måtte snakke med sjefen for å få tilrettelagt arbeidstid. Første dagen med å jobbe 0900-1545 var idag, så er veldig spent på om det hjelper på søvnen.
 
Jeg sto tidlig opp i dag og har gjort en kjempeinnsats for å ikke sovne etter middag :hilarious: Så nå håper jeg at jeg får sove i natt. Synes det er litt tidlig å begynne med natterangling. Forrige svangerskap sleit jeg med nattesøvn de siste 2,5 mnd, første svangerskap husker jeg ikke når det begynte. Forferdelig å ikke få sove nok:sour:
 
Jeg sleit men så bygde jeg meg et fort i senga med bbhugme en ekstra dyne rundt den også puter oppi der igjen så jeg ligger ikke helt flatt lenger. Nå sover jeg som en baby :rolleyes: ser sikkert ut som en i dyneslottet mitt også :p
 
Jeg sleit men så bygde jeg meg et fort i senga med bbhugme en ekstra dyne rundt den også puter oppi der igjen så jeg ligger ikke helt flatt lenger. Nå sover jeg som en baby :rolleyes: ser sikkert ut som en i dyneslottet mitt også :p
Høres deilig ut! Har også stor ammepute men må prøve putefort tipset ditt :D
 
Sliter veldig jeg og! Og samboer drar på jobb 05.30,etter det blir jeg lys våken,så står ungene opp 7, for å dra på skole rundt 8,så er det igang,og i tillegg har man bare fått sove 3-4 timer på natten,kjempeslitsomt!
 
I natt har jeg sovet, og nå har jeg nettopp sovet i noen timer på dag. Helt utslitt av lite søvn nettene før sikkert. Så nå har jeg vel ødelagt for kommende natt :banghead:
 
Sliter med at jeg ikke finner en god liggestilling og så har pollenallergien blomstret. Jeg må alltid tisse når jeg våkner sånn på natta.

Ja, så i natt fikk jeg krampe i begge leggene. Det var så vondt! Har enda litt vondt i ene leggen.
 
Back
Topp