Flere her som ikke har kjent liv ennå?

Engleprinsessen

Betatt av forumet
Jeg er 17 uker på vei og andre gangs, har ennå ikke kjent noe liv. Med storebror kjente jeg liv i uke 14-15 første gang. Kjenner at jeg blir litt utolmodig :p
Er det flere som ennå venter på det første tegnet? :)
 
Jeg venter også :) Men er ikke like langt på vei som deg da. Knapt 14 uker, så må nok smøre meg med tålmodighet en stund til gitt! :)
 
Er 17+4 og andregangs! Kjente rundt 18-20 sist! Tror eg kjente for første gang i går.. Har kjent små "dunk" i dag og! :)
 
Jeg er 16+2 og jeg har ikke kjent noe liv ennå


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
16+4 og jeg har vel ikke kjent liv enda... troor jeg.. kjente noe for ett par uker siden men tror rett og slett det var luft som beveget seg i tarmen (var rimelig gassy da).. men i løpet av noen uker bør vi vel kjenner det alle sammen :)
 
Jeg har heller ikke kjent noe, men er bare knappe 14 uker så det er nok en stund til jeg kjenner noe. Vet vel egentlig ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller :p Skulle gjerne kjent masse nå, for føler det er sånn vaakum -ingen kvalme eller plager og heller ingen babymage eller bevegelser.
 
17 uker og kjenner ingenting. Sist kjente jeg det først 22+2.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 17 uker på vei og andre gangs, har ennå ikke kjent noe liv. Med storebror kjente jeg liv i uke 14-15 første gang. Kjenner at jeg blir litt utolmodig :p
Er det flere som ennå venter på det første tegnet? :)
Jeg er 18+2, og kjenner heller ingenting.
Sist kjente jeg i uke 16.
Blir spennendes å se på oul på fredag, om der er noe... Gruer meg, men det er vel bare morkaka som ligger på fremre vegg, eller en stk lat mini-baby;)
 
Jeg er 14 uker og veldig usikker.. forrige gang kjente jeg seint (iikkr før i uke 20), pga foranliggende morkake, men lurer på om jeg har kjent et par dult :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 17+5 og kjente første spark i går. Men bare ett spark, og ikke noe etterpå. Kommer nok mer etterhvert :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ingenting her (15+1). Kjente etter 19 uker sist. Lurte på om jeg kanskje kjente et lite dunk igår, men jeg teller ikke før jeg er sikker. Det første sparket sist var så tydelig at det kommer jeg aldri til å glemme. Satt på et seminar og skvatt skikkelig til ;)
 
Har heller ikkje kjent noe, venter og venter. Er førstegangs så veit ikkje heilt ka eg skal kjenne etter. men føler av og til eg kjenner noe bevegelse. Men om det er riktig eller ikkje! Frustrerende. Hehe er 17+3 idag
 
Har ikke kjent noe ennå jeg heller, er gravid for andre gang og 16+2.
Sist kjente jeg liv rundt uke 18-20.
Hadde morkaka foran så da tar det ofte lenger tid å kjenne spark, kanskje det er likt denne gangen også....
Gleder meg masse til å kjenne den lille i magen :D
 
Prøv å drikk et iskaldt glass vann eller press "dytt" inn i livmoren for å provosere barnet litt... Svigermor som er helsesøster gav meg dette tipset, og kjente noe ganske fort etter det... Kjempefin følelse når jeg skjønte at det var babyen som bevegde seg, og nå kjenner jeg faktiske spark :)
 
Kjente ikke liv før uke 21:) har morkaken foran.. kan hende derfor.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 15+3 i dag og 2 ganger i dag har jeg kjent små raske dult. Ett dult kom rett etter frokost og dult nr2 kom nå i kveld. Fremdeles litt usikker på om det er babyen, for det var svakt og raskt over, men har aldri kjent sånne bevegelser fra tarmene. Kjempekoselig var det iallfall, for jeg liker jo å tro at det er babyen :) Prøvde å dytte litt i livmora for å se om jeg fikk noen respons, men da var det stille gitt... Gleder meg til neste dult -håper de blir sterkere og sterkere!
 
Jeg er 17 uker på vei men har ikke kjent noen spark ennå


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp