Flere her som har murringer?

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Har den siste uka begynt å få murringer nedentil. Ikke vonde, og jeg vet at det nok er voksing og strekking på gang i livmora. Likevel er det jo skremmende.
Flere her som har murringer? Føler dere at det forverrer seg ved aktivitet, eller er det likedan?
Kjekt å ha doppler nå, så kan jeg sjekke av og til selv om jeg vet at det alltid er en risiko for at vi ikke finner babyen en dag og blir hysteriske

Murringer vet jeg ikke helt med.. men vondt nå og da ja! Sånn om man vrir på seg, eller når jeg nyser så gjør det vondt i livmora.. 

Huff.. grurer meg litt til lyskevondt framover.. 

Jeg har også murringer nå. Er 12+5 på vei. Men det vokses jo og morkaka flytter jo på seg også nå. Så da må det jo merkes! :)

Ja svangerskap er absolutt ikke så rosenrødt som folk har gitt uttrykk for, men men

Enkelte ting som er normale i svangerskapet finner jeg vanskelige, er så nervøs for at noe skal gå galt. Tenker ofte "om alt går etter planen", eller "om vi får baby til våren" osv. Den legetimen kommer bare ikke fort nok! Men så er jeg mester i å uroe meg og da

Murringer her også.

Og stikker i siden om jeg snur meg for raskt. AOUCH

Ikke noe og bekymre seg for.

Heller prise seg lykkelig over at babyen vokser seg stor og sterk

Jeg har hatt masse murringer og hadde det hele sist svangerskap også. I tillegg stikker det en del for tiden.

Back
Topp