1 1Hege Forelsket i forumet 8 Nov 2007 #2 Hei, jeg hører ikke til st.olavs men er i nærheten. Jeg bruker medicus og stortrives med dem.
Guria Elsker forumet 8 Nov 2007 #6 ORIGINAL: Emmas mamma! Jeg hører til St.Olavs ... [:D] Men jeg har ikke kommet så langt i prosessen enda, vet at vi har blitt godkjente og at vi skal starte behandling på nyåret [:D] Gleder meg!
ORIGINAL: Emmas mamma! Jeg hører til St.Olavs ... [:D] Men jeg har ikke kommet så langt i prosessen enda, vet at vi har blitt godkjente og at vi skal starte behandling på nyåret [:D] Gleder meg!
M mysill Betatt av forumet 9 Nov 2007 #7 Men jeg har ikke kommet så langt i prosessen enda, vet at vi har blitt godkjente og at vi skal starte behandling på nyåret [:D] Gleder meg! du har en spennende tid foran deg da guria82... ønsker deg en masse masse lykke til når du skal i gang :)
Men jeg har ikke kommet så langt i prosessen enda, vet at vi har blitt godkjente og at vi skal starte behandling på nyåret [:D] Gleder meg! du har en spennende tid foran deg da guria82... ønsker deg en masse masse lykke til når du skal i gang :)