Flere her over 40 år?

Ulldotten

Betatt av forumet
Lurer litt på om det er flere her i denne gruppa som er 40 år eller eldre?

Føler meg litt alene i denne alderen, her jeg bor ihvertfall Kunne omtrent vært mor til de andre som går gravide her som jeg vet om

Jeg er 41 år, blir 42 år ei uke etter termin.
Har 3 barn fra før.

Lurer litt på om det er flere her i denne gruppa som er 40 år eller eldre?

Føler meg litt alene i denne alderen, her jeg bor ihvertfall Kunne omtrent vært mor til de andre som går gravide her som jeg vet om

Jeg er 41 år, blir 42 år ei uke etter termin.
Har 3 barn fra før.
:greet025

Last edited:
Så gøy at det er flere her inne i samme alder:)

Jeg kjenner at jeg gruer meg litt til reaksjonene fra de rundt oss, for ingen forventer at det kommer flere barn her:oops:
Mannen er noen år eldre enn meg, og den minste vil være 8 år ved termin.

Last edited:
Skal dere andre ta NIPT-test?

Jeg ønsker det. Har jobbet mye med mennesker med ulike utfordringer, og selvfølgelig kan man bare få ulike ting mildt. Men jeg har jobbet mye med de som ikke har det mildt og det gjør meg litt ekstra betenkt.

Skal dere andre ta NIPT-test?

Jeg ønsker det. Har jobbet mye med mennesker med ulike utfordringer, og selvfølgelig kan man bare få ulike ting mildt. Men jeg har jobbet mye med de som ikke har det mildt og det gjør meg litt ekstra betenkt.
Jeg har også jobbet med mennesker med ekstra utfordringer, så vet hvordan det kan være.

Jeg ønsker å ta NIPT-test, og kommer ikke til å bære fram barnet om det viser seg å ha utfordringer som man vet om.
Man er jo selvfølgelig ikke garantert å få et «normalt» barn uansett, men ønsker ikke å gå inn i det med viten og vilje. Har allerede har 3 barn fra før som også trenger meg videre.

Jeg har også jobbet med mennesker med ekstra utfordringer, så vet hvordan det kan være.

Jeg ønsker å ta NIPT-test, og kommer ikke til å bære fram barnet om det viser seg å ha utfordringer som man vet om.
Man er jo selvfølgelig ikke garantert å få et «normalt» barn uansett, men ønsker ikke å gå inn i det med viten og vilje. Har allerede har 3 barn fra før som også trenger meg videre.
Nei jeg vet ikke men tviler her og. Tenker det skal Mye til fra oss for å følge opp en sterkt sykt barn og med barn fra før.

Back
Topp