Flere her med Lupus antikoagulant?

Løvinnens

Betatt av forumet
Vårspirene 2021
Jeg har nylig fått påvist lupus antikoagulant under utredning for habituell abort og har dermed fått diagnosen antifosfolipid syndrom.

Er det flere her som har det? Hvordan gikk det med deg etter du fikk det påvist?
 
Jeg har antifosfolipidsyndrom, brukte 13 mnd på å bli gravid og hadde en MA i uke 9 i høst.
Er nå gravid i uke 22+1.
Begynte med blodfortynnende, klexane og abyl-e samt lutinus ved positiv test. Skal gå på abyl-e fram til 3 uke før termin og klexane til 6 uker etter fødsel. Fikk tidlig ul i uke 8,10 og 12. Får også vektkontroll i uke 24,28, 32 og 36

Til nå ser alt ut til å gå bra heldigvis :)
 
Jeg har antifosfolipidsyndrom, brukte 13 mnd på å bli gravid og hadde en MA i uke 9 i høst.
Er nå gravid i uke 22+1.
Begynte med blodfortynnende, klexane og abyl-e samt lutinus ved positiv test. Skal gå på abyl-e fram til 3 uke før termin og klexane til 6 uker etter fødsel. Fikk tidlig ul i uke 8,10 og 12. Får også vektkontroll i uke 24,28, 32 og 36

Til nå ser alt ut til å gå bra heldigvis :)
Så godt å høre❤️ Hvordan fant du ut at du har det? Jeg måtte miste 3 ganger for å få utredning. Trodde ikke de testet for det før man har fått diagnosen habituell abort.
 
Så godt å høre❤️ Hvordan fant du ut at du har det? Jeg måtte miste 3 ganger for å få utredning. Trodde ikke de testet for det før man har fått diagnosen habituell abort.
Jeg fikk diagnosen etter å ha hatt 6 sa... Startet utredning etter 3 sa. Dette var med annen partner, nå med ny partner jeg er gravid :)
 
Back
Topp