Flere her med kolikkbarn?

Kaosbarn ilf.

Elsker forumet
Har en liten misstanke om at jenta mi har kolikk. Gråter masse på kveldene, spenner seg, blir helt rød i ansiktet, og gråter til hun nesten ikke får puste innimellom.. [:(] Det er så vondt å se på.. Skal ta det opp på 6ukers-kontrollen , men det er vel ikke stort å gjøre med det?
Gir henne litt sukkervann når det står på som værst, og da går det over for en stund, deretter kan det godt komme tilbake igjen.. [&:] 

Hun har aldri vært sånn før, startet for en liten uke siden.. Og det er vel i 3-5 ukers alderen at kolikk oppstår?

Stakkar jenta mi [:o]

er stor fare for at vi har et kolikkbarn i hus her ja.. ikke en hyggelig opplevelse..

Bare én ting, det med fysioterapi, det er faktisk ikke dokumentert effekt.
Men refleksolog og naprapat er det dokumentert ;-)

sniker: er mange som blir bedre etter kiropraktor! det ble jenta mi. virkelig verdt å prøve ut

mistenker at lillegutten min har kolikk[&o] men nå har vi hatt 3 gode dager, så driver bare å holde pusten på at det fortsetter!
det sliter så sinnsykt på å ha en såpass urolig baby som skriker så masse.. føler ikke at jeg får kost meg med lillegutt og får ikke no tid for meg selv.. fleste dagene får jeg nesten ikke tid til å spise før sambo kommer hjem, og hvertfall ikke stelt meg! er utrolig slitsomt [&o]

Back
Topp