Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ble gravid på andre forsøk (tredje innsett), og fikk en liten solstråle som er 1,5 år nå.
Er i gang med søskenforsøk. Ble gravid, men mistet i uke 7. Skal vel i gang med nytt forsøk over nyåret en gang.
Tette eggledere sies å være det letteste å "behandle" med ivf, så sjansene er gode. Har du to tette? Hvordan føltes det da du fikk vite det?
Mine eggledere er ikke helt tette, men ubrukelige likevel. Betente og lite bevegelige. Har fått to barn med IVF (fersk + frys) med dem intakt, før de ble kuttet pga at de lakk. Så har vi fått et fryse-barn etter det.
Mine er spylt åpne, var vanskelige å få spylt gjennom. Så de var nok veldig tette. Legen som gjorde det ga meg gode odds, men alle andre leger mener visst sjansen er nærmest null for å klare det selv.
Ble derfor IVF kort tid etter laparoskopi og spyling. Ble gravid på første fryseforsøk, andre innsett.
Lykke til[emoji1]
Fint at det klaffet for deg<3 tusen takkJeg har en tett og en delvis tett. Jeg ble gravid på begge innsettene mine, men mistet den første tidlig. Men nr to var «the one», venter en gutt om tre uker [emoji170] Lykke til [emoji254]