Flere her med helt tette eggledere ?

Bukett

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hvordan har det gått med dere ?

:greet025
Ble gravid på andre forsøk (tredje innsett), og fikk en liten solstråle som er 1,5 år nå.
Er i gang med søskenforsøk. Ble gravid, men mistet i uke 7. Skal vel i gang med nytt forsøk over nyåret en gang.

Tette eggledere sies å være det letteste å "behandle" med ivf, så sjansene er gode. Har du to tette? Hvordan føltes det da du fikk vite det?

:greet025
Ble gravid på andre forsøk (tredje innsett), og fikk en liten solstråle som er 1,5 år nå.
Er i gang med søskenforsøk. Ble gravid, men mistet i uke 7. Skal vel i gang med nytt forsøk over nyåret en gang.

Tette eggledere sies å være det letteste å "behandle" med ivf, så sjansene er gode. Har du to tette? Hvordan føltes det da du fikk vite det?

Okay, godt å høre:)
Ja begge er visst helt tette. (Ble gravid to ganger ifjor da men...så er litt rart..men var det han sa i går) Hadde laparoskopi i går hvor jeg fikk vite det, tok det egentlig helt fint..men så gikk det opp for meg og jeg ble lei meg.. har vært innstilt på ivf lenge da...og ble heldigvis henvist for 2 mnd siden så det gjør det nok litt lettere da.. :-) er begge dine tette og? godt å høre at det har gått bra for deg :-) håper du snart lykkes med søskenforsøk:-)

Mine eggledere er ikke helt tette, men ubrukelige likevel. Betente og lite bevegelige. Har fått to barn med IVF (fersk + frys) med dem intakt, før de ble kuttet pga at de lakk. Så har vi fått et fryse-barn etter det.

Mine er spylt åpne, var vanskelige å få spylt gjennom. Så de var nok veldig tette. Legen som gjorde det ga meg gode odds, men alle andre leger mener visst sjansen er nærmest null for å klare det selv.

Ble derfor IVF kort tid etter laparoskopi og spyling. Ble gravid på første fryseforsøk, andre innsett.

Lykke til[emoji1]

Mine eggledere er ikke helt tette, men ubrukelige likevel. Betente og lite bevegelige. Har fått to barn med IVF (fersk + frys) med dem intakt, før de ble kuttet pga at de lakk. Så har vi fått et fryse-barn etter det.

Godt å høre at det ordnet seg for dere med ivf :-)

Mine er spylt åpne, var vanskelige å få spylt gjennom. Så de var nok veldig tette. Legen som gjorde det ga meg gode odds, men alle andre leger mener visst sjansen er nærmest null for å klare det selv.

Ble derfor IVF kort tid etter laparoskopi og spyling. Ble gravid på første fryseforsøk, andre innsett.

Lykke til[emoji1]

Var aldri spørsmål om å spyle mine åpne så de var nok helt tette:P glad for at det ordnet seg for dere på første fryseforsøk:-) er oppløftende å høre!:-) tusen takk skal du ha :-)

Jeg har en tett og en delvis tett. Jeg ble gravid på begge innsettene mine, men mistet den første tidlig. Men nr to var «the one», venter en gutt om tre uker [emoji170] Lykke til [emoji254]

Last edited:
Jeg har en tett og en delvis tett. Jeg ble gravid på begge innsettene mine, men mistet den første tidlig. Men nr to var «the one», venter en gutt om tre uker [emoji170] Lykke til [emoji254]
Fint at det klaffet for deg<3 tusen takk:-)

Jeg er litt usikker på hvor tette de er da de ikke har blitt spylt. De var veldig infisert av endometriosevev da jeg ble operert i 2014. Det endte uansett med IVF, og spiren satt på andre runde medisiner og første uttak. Eggene kan være fine selv om veien til livmor er tett..

Back
Topp