Flere her med blæresmerter?

Får så utrolig vondt i blæra når jeg må tisse, noe jeg må ofte for tiden.
Gikk og tisset før jeg la meg i natt uten å drikke noe etterpå. 3 timer senere våknet jeg med stikkende smerter i mage og rygg, og når jeg reiste meg opp for å gå på do så stakk i det brystet også. Er det flere som sliter med dette?
Det gjør vondt i blæra når jeg er tissetrengt, og så blir det vondere når jeg tisser. Så blir jeg sittende med kvalme etterpå.
Er det normalt hos gravide?

Blærekatarr? Er det litt som urinveisinfeksjon eller? :)
Har legetime på fredag, men det er vel for lenge til om det er blærekatarr det da?

Løvemamma90 skrev:
Har legetime på fredag, men det er vel for lenge til om det er blærekatarr det da?

Blærekatarr er det samme som urinveisinfeksjon :) To ord, samme betydning :) Jeg vet ikke helt.. Det går kanskje greit om du venter til fredag, men det er ikke akkurat behagelig å gå så lenge med det.. Dessuten kan det utvikle seg til noe værre (som jeg ikke husker navnet på) hvis man går for lenge! Mener jeg å ha hørt

Unnimamma91 skrev:

Løvemamma90 skrev:

Blærekatarr er det samme som urinveisinfeksjon :) To ord, samme betydning :) Jeg vet ikke helt.. Det går kanskje greit om du venter til fredag, men det er ikke akkurat behagelig å gå så lenge med det.. Dessuten kan det utvikle seg til noe værre (som jeg ikke husker navnet på) hvis man går for lenge! Mener jeg å ha hørt

Ahaa :) Prøvde å ringe legesenteret nå, men de har noen rare telefontider :P
Får prøve litt senere, om ikke får jeg bare dra dit og snakke med dem, så får jeg høre hva de sier :)
Er ikke noe behagelig nei. Var en dårlig start på dagen ;).

ville komt meg t legen fort, en gravid kropp ska isje gå me innfeksjon uten å få behandling fort ;) aaaaaaltid ring lege hvis du e usikker på noe og hvis du har vondt eller d e noe som e unormalt!

pianøtt skrev:
ville komt meg t legen fort, en gravid kropp ska isje gå me innfeksjon uten å få behandling fort ;) aaaaaaltid ring lege hvis du e usikker på noe og hvis du har vondt eller d e noe som e unormalt!

Ja, du har vel rett i det ;) Føler meg litt overhysterisk som føler alt er galt denne gangen, men vil jo ikke risikere noe undøvendig sykdom hvis dette er noe som kan behandles lett med en kur heller :)

Huff, hørtes helt grusomt ut! :/ Som gravid får man smerter eller noe liknende av et eller annet er det lurt å få legetime fortest som mulig. Det er ingenting som heter hysteri, du prøver jo å bli frisk ved å ta vare på deg selv :) Masse god bedring, og lykke til hos legen.

Påskeharen skrev:
Huff, hørtes helt grusomt ut! :/ Som gravid får man smerter eller noe liknende av et eller annet er det lurt å få legetime fortest som mulig. Det er ingenting som heter hysteri, du prøver jo å bli frisk ved å ta vare på deg selv :) Masse god bedring, og lykke til hos legen.

Det er iallefall ikke noe godt nei.
Tusen takk for det, får håpe legen finner ut hva det er, og at det ikke er noe jeg bare må leve med :)

dumt om d kan gå ut over den lille om  man unngår å ringe lege for man isje vil være t bry liksom :/

pianøtt skrev:
dumt om d kan gå ut over den lille om  man unngår å ringe lege for man isje vil være t bry liksom :/

Sant det ja :)

Back
Topp