Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skrev feil, begge de første er fra dpo 8 - en fra morgenen og en fra kvelden.Tester fra dpo 7, dpo 8 og idag dpo 9. Har strek på test, men «ikke gravid» på CB. Så sniker litt her, og tørr ikke håpe før CB testen sier gravid
Jeg fikk ikke positiv før 13dpo, så det er fortsatt håp!Skrev feil, begge de første er fra dpo 8 - en fra morgenen og en fra kvelden.
Mine ser også sånn ut, jeg har aldri skyggestreker, og har alltid blendahvit når jeg ikke er gravid. Så vil tippe det bare er å slå jubelen løs!Tester fra dpo 7, dpo 8 og idag dpo 9. Har strek på test, men «ikke gravid» på CB. Så sniker litt her, og tørr ikke håpe før CB testen sier gravid
Våkner også 4-5 tidenNoen andre som våkner sykt tidlig (4-5) på morgonen lys våken og ikke får sovet noe mer siden positiv graviditetstest? Trodde jeg skulle bli trøtt men jeg føler jeg har så mye energi og våkner som sagt grytidlig hver morgen og bare må stå opp Enten er jeg bare ekstremt eksaltert eller så må det være hormonene sin skyld tenker jeg
Jeg også våkner grytidlig hver morgenenNoen andre som våkner sykt tidlig (4-5) på morgonen lys våken og ikke får sovet noe mer siden positiv graviditetstest? Trodde jeg skulle bli trøtt men jeg føler jeg har så mye energi og våkner som sagt grytidlig hver morgen og bare må stå opp Enten er jeg bare ekstremt eksaltert eller så må det være hormonene sin skyld tenker jeg
Fint å høre jeg ikke er den enesteJeg også våkner grytidlig hver morgenen