Flere her inne som har startet...

ToJenterHvaVenter??

Andre møte med forumet
Med å lage ting til babyen selv?
Selv holder jeg på med to quilting-tepper, ett rosa og ett blått, samt prøver meg på og hekle ett bestemor-rute-teppe i rosa/hvit. Synes det er artig og kunne bruke noe som man selv har laget. Tenkte og lage en vognpose nærmere våren. Spennende!

Da er du flinkere enn meg...skulle ønske jeg kunne lage noe brukbart selv, men er ikke min sterke side det der dessverre....

Jeg tenkte at jeg skal hekle et teppe, men venter med å starte til etter UL tror jeg. Etter 3 aborter er jeg livredd for "å bli for glad for tidlig". Vet at det er en farmor og en bestemor som gleder seg til å begynsy og strikke :-)

Har tre venninner som venter i februar/mars, så om fargen ikke stemmer til meg kan jeg gi det bort i gave til de (om det stemmer da).

Har dessverre ikke noen som strikker i nærmeste familie, så må nok "nøye" meg med syingen og små-heklingen en stund fremover... Fikk meg symaskin av mamma for noen år siden, og det første jeg sydde var en vognpose, og den var overraskende enkel og sy.

ikke som jeg selv lager, men får ett bestemors-teppe og mariusdress av svigerinna mi (må bare vite hvilke farger ho skal bruke på teppet) og mamma vil strikke hentesett og sikkert noe mer etterhver

Selv liker jeg ikke slikt håndarbeid, men jeg kan jo - så hvem vet, kanskje jeg slår til å strikker denne gangen og!

Tenkte å vente til etter ul der vi forhåpentligvis vet kjønn å strikke litt :) Fint vinterarbeid :)

Ja, synes det er fint å ha noe og gjøre etter jobb/på kveldstid når man er gressenke 4 dager i uken. Så om det blir dobbelt opp med både gutte og jentefarger har ingenting og si for min del. Kjekt å gi bort i gave senere også..

Jeg venter med å strikke / sy til jeg vet kjønn. Enn så lenge strikker jeg litt til vesla :)

Back
Topp