Flere her inne med putebarn? :-(

~lille nr 2~

Glad i forumet
Flere her inne som har babyen sin i den grusomme puta?
Nå er det 5 dager siden jeg fikk puta på lillemor, å hun liker det IKKE..
Hun var kjemperolig å alt gikk så bra...helt til puta kom..
Hun gråter hele tiden når hun er våken.
Hun vil ikke at vi holder henne på noen måter.
Det eneste som trøster henne er puppen.
Hun var våken fra klokken halv 9 i går kveld til klokken halv 3 i natt,
Au au au au i puppene mine sier jeg bare...
Når vi tar av henne puta blir hun så rolig og fornøyd!

Blir så utrolig frustrert...
Legene sa at hun lå i grenseland, så det kunne gå bra uten pute, men de ville anbefale det i fall.
Syns det er lenge at hun skal ligge i denne tvangstrøyen i 4 mnd uten at de
 sjekker henne i mellomtiden.. eller hva syns dere?
Har lest masse om dette og noen får komme ut av puta etter bare noen uker fordi
 de ikke trenger det lenger, og jeg har lest at behandlingstiden for nyfødte med
frejkas pute er 2-4 mnd.

Jeg har lyst å kreve å få komme inn på ny ultralyd når det er gådd noen uker
og få en ny sjekk.

Blir så utrolig frustrert av dette.. Ikke kan vi bruke bilstolen vår heller, å ingen butikker har som er større enn vår, så vi har kun vogn som fremkomstmiddel i
tiden fremover.
Storesøster hadde kolikk når hun var baby, nå føler jeg at jeg har kolikkunge igjen, bare at det er nesten umulig å trøste henne på grunn av den dumme puta!

Måtte bare blåse ut litt frustrasjon!

uff, sender deg masse klemmer!!

men kontakt legen eller kommunene og krev en ny ul om litt, for det er jo kjempe surt viss hun har den på når det egentlig ikke trengs lenger! 

Har ikke noe erfaring med putebarn selv,men anbefaler deg å lese bloggen til kayso. (Kayso.net) hun sin datter er putebarn å har blogget endel om det!

Lykke til

Tror jeg hadde tatt kontakt med legene og spurt om ikke de kunne sjekke henne halveis da ja. Høres utrolig slitsomt og frustrerende ut. :-(

Hadde putebarn forrige gang. Hun ble sjekket med ul/røntgen etter 1 og 3 mnd. Etter siste gang fikk vi den av. Så tror jeg ville undersøkt om ikke du kan få sjekket hoftene på ny etter 1 mnd. Håper det går seg litt mer til etterhvert som babyen blir "vant" med å ha den på.

Back
Topp