Flere høye jenter?

Huntress

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
Snøkrystallene2021❄️
Hei,

Er det flere her inne som er veldig høye? Jeg må kjøpe mammabukser ganske snart og bor litt unna butikker som har dette, tenkte derfor å bestille på nett. Men er så usikker på hvordan de er i beinlengde? Vanligvis bruker jeg 36" i beina:oops:

Noen tips om mammabukser med lange bein?

Hei, jeg er 181, og har funnet en del fint på HM :) En del av stretch-buksene er lange i beina selv om de er av normal strl. Hold meg gjerne oppdatert om du kommer over noe :)

Hei, jeg er 181, og har funnet en del fint på HM :) En del av stretch-buksene er lange i beina selv om de er av normal strl. Hold meg gjerne oppdatert om du kommer over noe :)
Da må jeg nok prøve de, jeg er 193 selv, men har så utrolig lange ben ift overkropp:hilarious: Hvilken lengde bruker du i vanlige bukser?

Samme her! Har legs for days [emoji28] Bruker 34 i vanlige bukser. Håper du finner noe som passer!
Får håpe det! Ellers må det bli høyvannsbukser:hilarious: Godt vi går mot en varmere årstid.

Jeg er også 1.81m, sist svangerskap brukte jeg superstretch-bukser fra HM. De er ikke med lengde- og breddemål, og de var akkurat i lengden til meg. nesten på grensen til litt kort. Jeg foretrekker str 36 i lengde:)

Jeg er også 1.81m, sist svangerskap brukte jeg superstretch-bukser fra HM. De er ikke med lengde- og breddemål, og de var akkurat i lengden til meg. nesten på grensen til litt kort. Jeg foretrekker str 36 i lengde:)
Da håper jeg buksene til hm kan passe :-) Det hadde vært lettvint!

Back
Topp